Tycker ni den här rumpan är snygg?
Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:
Elaka eller snälla spelar ingen roll, var bara ärliga OK?
Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:
Läcker! Skulle gärna klämma på den! Ser ut att kunna gunga läckert när hon går. Mmmmm. B-)
Ursexig! Skulle gärna klämma och smiska den!
Ljuvlig, hade gärna slickat på den......
Världsklass! Jätte fin ;)
Tycker också rumpan ser lite slapp ut. Skulle faktiskt inte förvåna mig om personen är så kallat smalfet, men svårt att veta när man bara ser bilder bakifrån där armarna sträcks upp. Kroppen ser inte ut att ha någon direkt muskeltoning.
Tycker också rumpan ser lite slapp ut. Skulle faktiskt inte förvåna mig om personen är så kallat smalfet, men svårt att veta när man bara ser bilder bakifrån där armarna sträcks upp. Kroppen ser inte ut att ha någon direkt muskeltoning.
Rumpan är sådär. Inget sådär speciellt iögonfallande. Men säg att tjejen är riktigt fin, vackert ansikte och ödmjuk och högintelligent och inte hade bortbytingar så hade jag kanske gått igång på henne.