Bf mars 2018 följas åt?
Förstår det. Är det första barnet? Har ni upplevt MF förr? DuFU behöver givetvis inte svara om du inte vill.
Är andra barnet men första dig då han föddes för tidigt i 21 fullgågna veckor.
Sen fick vi tidigt missfall för 1.5 år sedan och efter det har det tagit tills nu. Eller jag tror vi har haft nått ultratidigt missfall för det vart positivt en gång vagt vagt men vände direkt nästan. En annan månad så vart det lite tydligare positivt men ändå svagt och var det några dagar sen vände det ca 2 dagar innan BIM.
Så har ju en historia med jobbiga upplevelser därav oron. Oroade mig aldrig första graviditeten troddes aldrig det skulle sluta som det gjorde att föda för tidigt. Och jobbigt man inte vet varför.
Sen trodde jag i te heller andra grav att det skulle bli tidigt missfall var inte alls orolig för det. Så hände det. Nu känns det väldigt svårt att lita på att det ska gå bra. Men försöker mitt bästa och ska hålla mig från att testa tror bara det gör oron värre. Speciellt nu då testen inte förändras så mkt. Men det kanske är så då de blivit lite starkare.
Ska ta ett som sagt innan UL cb digitalt men ska vänta med det tills det gått några veckor. Bara få lite mer trygghet medan vi är på semester :)
Långt svar hehe. Kram . Är det första grav för dig? :)