Bf mars 2018 följas åt?
Tack så mycket <3 tror inte att det är polyp eftersom det nästan slutat blöda nu..? Eller det kanske det kan vara ändå? Hur fick du reda på polypen?
Tack så mycket <3 tror inte att det är polyp eftersom det nästan slutat blöda nu..? Eller det kanske det kan vara ändå? Hur fick du reda på polypen?
Jag åkte till akuten och fick komma till gyn. De tog prover och gjorde vul. Sen kom domen.
Jag är gravid, de såg ett litet hjärta picka i storlek som v 5+3 <3 (så jag är kortare gången än jag trodde). Underbart!! Vilken lättnad! MEN bredvid hinnsäcken såg de något annat, något som de inte vet vad det är... Men det är från den saken blodet kom. Efter det beskedet tog de fler prover och så ska jag på återbesök om en vecka. Då gör de nytt vul och ska se om de kan komma fram till vad det konstiga är för något.
Hej
Skrev ett inlägg tidigare men presenterade mig inte.
Oplanerat gravid med andra barnet (har en pojke på 5år med en annan man som jag inte sett på lika länge. Jag är själv 34år. Efter några sömnlösa nätter har jag nu bestämt mig för att "gå vidare" med detta. Nu känner jag mest panik inombords och har inga fysiska symptom öht förutom att jag gråtit för ingenting ett par ggr haha.
BF 30/3
Även om det är jobbigt att må illa så gläds åt att du har symtom. Även om det inte är några garantier på att allt kommer gå som det ska så tror jag att chansen ökar ganska rejält när man har tydliga symtom. :)
Här har brösten börjat ömma mindre och mindre för var dag som går.. Ömmar knappt längre, känns inte så lovande. Går in i V.6 imorgon så tycker ju att symtomen borde öka och inte minska :(
Jag fick lergigan mot mitt illamående igår och tyckte det hjälpte första graviditeten men helt ärligt hjälpte ingenting igår och vart astrött kunde knappt hålla ögonen öppna och kände mig nästan sämre. Vad mer finns det??? Vad tycker ni om primperan eller vad det heter? Nån som har nått bra tips??
Jag står inte ut alltså. Kommer i vågor och är helt sjukt jobbigt. Har inte kräkts, ännu , men är rätt tidigt än ju, vecka 7 (6+0) så det kommer ju säkert bli värre.
Usch blir så otroligt orolig och arg på mig själv. Brukar kolla upp ALLT jag äter och kände mig så fjantig för då skulle vi äta med makens pappa och familj och det serverades lamm medium/rare lite rosa nästan blodig.
Så åt jag utan och kolla så ser jag ju att man ej ska äta det. Ok att risken kanske är liten men ändå blir så otroligt rädd orolig och ledsen på mig själv. Oron ska ju inte ens behöva finnas där.
Jag som eg är veg och bara äter kött nu på semester och för jag var så sugen då jag är gravid.
Vad säger ni nån som ätit /äter lamm och lite medium rare och det har gått bra? Eller råkat äta nått annat?
Ska ta ett sånt prov på 2-3 veckor så jag kan känna mig trygg men mår verkligen dåligt över detta nu :(
Min första graviditet visste jag inte om fören i v17 o innan det åt och drack jag allt "man inte får" det är enda gravidititeten som gått bra och ut kom en välskapt och fullt frisk kille :)
Hur mår ni alla ? :) Jag är verkligen tokillamående och kräks. Längtar så tills första veckorna är förbi. Morgnar är värst! Fy sjutton!