Bf mars 2018 följas åt?
Jag har fått missfall. Gick ur fb-gruppen. Önskar alla ett stort lycka till.
Jag har fått missfall. Gick ur fb-gruppen. Önskar alla ett stort lycka till.
Tack snälla du, testade när jag kom hem igår och nog har det blivit starkare allt när vi var borta, dessa tagna igår på bim+4 eller äl+18
Ja hoppas verkligen vi får följas åt hela vägen, vore så roligt! Ska ta ett sista digitala test nästa vecka och hoppas på ett 3+ och så ska jag ta sista Stickan, känns konstigt att släppa kontrollen och inte testa mer sen, sån underbar känsla att få se det där starka strecket som man så länge längtat efter, sen ska jag liksom aldrig kissa på ett graviditetstest igen, haha!
Har inte heller ett enda symptom, 4+1 idag. Går och oroar mig för ofostrig graviditet..
Själv hade jag det lite mysko igår...har haft väldigt rikliga flytningar hela tiden, fick det redan efter ägglossningen. Men igår ändrade de sig och blev som brunaktiga med lite rött i :(...då blir man lite smått orolig. Har aldrig fått det i tidigare graviditeter. Fan...tänk om jag förlorat det nu :(
Usch
Nu har det dragit igång här.
Kräks så fort jag försöker äta nåt :(
Får knappt ens behålla vatten. Mår såå illa.
Hoppar in här! Testade positivt idag. Helt oplanerat.
Gick in i vecka 8 idag!
Så 7+0
Min förra graviditet var hemsk. Från v 9-20 spydde flera ggr per dag. Fick knappt behålla nåt. Fick dropp ett par tillfällen pga uttorkning. Jag hoppas det inte blir lika jobbigt denna gång.
Men förstår din känsla. Hoppas det går bättre denna gång??
Nu hoppar jag också in här :) 26 år och bf 10 mars med andra barnet. Testade i onsdags och det blev jättesvagt plus, sen digitalt i torsdags och då stod det "gravid 2-3". Tog nytt vanligt test idag och andra strecket var tydligare än sist. Men är ändå så himla orolig. För ma och ofostrig grav. Skulle vilja göra privat ul men maken tycker att det är onödigt... Jag försöker njuta men jag är orolig. Speciellt eftersom jag inte känner några symtom. Bara lite molvärk emellanåt, och så är jag svullen, ser ut som att jag är i v 20 efter måltider :p Skönt att inte må illa men det gör att det känns ännu mer overkligt... Har någon tips för hur man kan slappna av och njuta?? Såhär ser stegringen på testen ut.
Tack för att du delar
Det inger hopp!