• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Cortec

Förstår ingenting längre jag... Kanske är så att jag är mitt i ett missfall - kan ju inte svara på det förrens om ca 10dagar då det går att testa igen... Har hela tiden haft en känsla av att jag har otroligt mycket graviditetsbekymmer (inkl foglossningar) för att vara i bara v 4+4... Så kan ju också vara så att jag blev gravid redan förra månaden - bara ventilerar lite... Får se om jag får kliva ur den här tråden om lite drygt en vecka...

Så här har det sett ut;

• Lullabay
    SupZan skrev 2017-07-09 22:30:15 följande:

Hur mår ni??

Jag är i V 6 (5+6) och mår väldigt illa och molvärk i magen + väldigt uppblåst och tröttare än vanligt..

Det är andra barnet som vi väntar. Är så orolig för att det skulle vara tvillingar bara. :(

Är också uppblåst och konstigt...och mår väldigt dåligt på morgonen. Dock inte illamående utan mår bara pyton. Känner mig nästan bakis liksom...med ont i huvudet osv. Varit så i typ 4 dagar nu :/. Sen är jag trött....såå sååå trööött!! :P Jobb denna veckan med, sen semester 4 veckor. Tack och lov!!! :P
  • LP0

Hej!

Plussade svagt igår och det va positivt idag med men lite tydligare hihi. Har BF enligt mina beräkningar 23 Mars. Första barnet! =)

• Skrutt 83
    LP0 skrev 2017-07-10 08:57:17 följande:

Hej!

Plussade svagt igår och det va positivt idag med men lite tydligare hihi. Har BF enligt mina beräkningar 23 Mars. Första barnet! =)

Välkommen hit och stort grattis här också!! Jag har bf 18-20 mars. Enligt mina är det den 19 eller 20 mars som stämmer bäst.
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • LP0
    Skrutt 83 skrev 2017-07-10 09:11:39 följande:

Välkommen hit och stort grattis här också!! Jag har bf 18-20 mars. Enligt mina är det den 19 eller 20 mars som stämmer bäst.

Hej tack och grattis till dig också igen hihi!

Ska bli kul att följas åt. Jag kommer ansluta till fb gruppen lite senare in i graviditeten då mitt familjeliv konto är en "annan person", alltså inte mitt riktiga namn! Vill gärna va anonym tills vi berättat för vänner och bekanta =)
  • hggeli

Hej där alla gravida. Har just plussat med cb digital och ett från billiga tester..

Har bf 21 mars. :D

Grattis alla blivande mammor. Följs gärna åt även om jag är lite rädd. Har tappat ett barn i vecka 21. För tidig födsel av okänd anledning och ett tidigt missfall för 1.5 år sen. Men tredje ggn gilt säger man ellerhur ;)

• LP0
    hggeli skrev 2017-07-10 09:17:49 följande:

Hej där alla gravida. Har just plussat med cb digital och ett från billiga tester..

Har bf 21 mars. :D

Grattis alla blivande mammor. Följs gärna åt även om jag är lite rädd. Har tappat ett barn i vecka 21. För tidig födsel av okänd anledning och ett tidigt missfall för 1.5 år sen. Men tredje ggn gilt säger man ellerhur ;)

Hej! Grattis igen! Jag svarar på ditt inlägg här. Jag har inte ringt bm, tänkte göra det i veckan när både jag och sambon smält det lite =) är ju fortfarande väldigt tidig. BIM på fredag hehe.

Är så orolig för med min tur lär det nog leda till missfall eller att vi förlorar det på vägen.. hoppas verkligen att detta är vår tur!

Håller tummarna för er också!
  • hggeli
    Lykkeliv skrev 2017-07-09 21:15:00 följande:

Jag kämpar också med snuset :-/ tufft som attan!

Lycka till.jag lyckades sluta efter 15 års snusande för 1.5 år sen. Då vi blev gravid men fick tidigt mf. Jag gjorde en övergångsperiod på ca 2 veckor med nikotin tugg. Sista dagarna tog jag bara 1 tugg och helt ärligt. Det var såååp lätt. Jag vart förvånad. Och jag var en storsnusare.

Så stort lycka till. Du klarar det :D
  • Lullabay

Så när är det man ringer BM nu igen? Jag minns inte detta :P. Lite tidigt än va?

• hggeli
    Starlights skrev 2017-07-09 23:11:01 följande:

Hej, vi har precis plussat! Det blir första barnet för oss båda. Bf mitten/slutet av mars. :)Vi har försökt i 10 månader, har fått ett utomkveds tidigare med operation och en äggledare mindre, plus att jag har endometrios... Så har blivit lovat ett tidigt vul sedan mitt utomkveds så att vi slipper oroa oss så länge, vilket känns otroligt skönt! 

Men både jag och sambon är rätt så lugna än så länge. Vet att vad som helst kan hända, men man får ta en dag i taget. De enda symtomen jag har än så länge är ömma bröst. :) 

Grattis :D vi har också kämpat länge. 3 år med historia av allt möjligt smärtsamt. Men 3 :e gången gillt hoppas vi nu.

Håller tummar tår för oss <3

Bf 21 mars för oss . Plussat med cb digital och ett annat test idag :D
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?