Bf mars 2018 följas åt?
Hej!
Plussade svagt igår och det va positivt idag med men lite tydligare hihi. Har BF enligt mina beräkningar 23 Mars. Första barnet! =)
Hej!
Plussade svagt igår och det va positivt idag med men lite tydligare hihi. Har BF enligt mina beräkningar 23 Mars. Första barnet! =)
Välkommen hit och stort grattis här också!! Jag har bf 18-20 mars. Enligt mina är det den 19 eller 20 mars som stämmer bäst.
Hej där alla gravida. Har just plussat med cb digital och ett från billiga tester..
Har bf 21 mars. :D
Grattis alla blivande mammor. Följs gärna åt även om jag är lite rädd. Har tappat ett barn i vecka 21. För tidig födsel av okänd anledning och ett tidigt missfall för 1.5 år sen. Men tredje ggn gilt säger man ellerhur ;)
Omg!! Trodde inte det skulle visa positivt såhär tidigt. Första gången jag fått positivt på det digitala. SÅ LYCKLIG! Hoppas sambon blir glad för presenten han kommer få ikväll. En body och det digitala och vanligt clearblue i en presentpåse.
Hur mår ni andra? Har ni några graviditetsymtom än?
Kram
Graaaattttiiis :D yaay visst blir det mer verkligt med digitala.
Jag har en fråga till den kunniga.
Om min senaste mens va den 30 maj och jag har en cykel på 46 dagar. Min ÄL va den 29/30 juni. Vilken vecka är jag i? Står ju vecka 4 på appen men om man räknar från senaste mensen så är jag i v.6? Hmmmm.... men då stämmer det inte med storleken på knytet i magen. Så förvirrande när man inte har standardlängden på menscykeln!
Hoppar gärna in här jag med!
Plussade "ordentligt" idag med Clearblue Digital på ÄL+12. Testade i lördags (ÄL+10) och fick svagt plus, men vågade inte tro på det. Är enligt min app i v 3+6, men vet inte till 100% om det stämmer.
Känns helt sjukt, det här blir första barnet om allt går vägen!
Godmorgon alla! Vaknade av att jag va så sjukt kissnödig, har aldrig hänt hihi!
Vi ska berätta för min familj i helgen. Så nervös!
Guuud vad jag har ömma bröst. Nån som har det ?? Bra jag snuddar i dem så gör det ont. Nästan jobbigt när jag rör mig.
:)
Guuud vad jag har ömma bröst. Nån som har det ?? Bra jag snuddar i dem så gör det ont. Nästan jobbigt när jag rör mig.
:)