• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • IamtheRose

Vecka 36 och gravid med tredje barnet. Har aldrig hft förvärkar innan men denna gången har jag sedan någon vecka.

Hoppas ju litegrann att det betyder något men vad jag förstår kan man gå med dessa länge och de gör varken till eller från när man föder eller hur lång tid det tar :(.

Annars är bebisen välkommen nu. Orkar inte med detta längre. Dessvärre gick jag över 13 dagar med förra och min bm menar att jag nog får vänta mig något likande denna gång. Shoot me....

• Sara2017
    Linkaa skrev 2018-02-08 13:30:45 följande:

Här har du en som har det likadant, har varit med på en massa babyshowers för vänner men verkar inte som om det blir någon till en själv.. men det återstår väl att se ifall man blir överraskad längre fram men jag skulle inte tro det och nu börjar det bli lite kort om tid :) men vet inte om man ska vara ledsen eller lättad om det inte blir någon :)

Precis, känns lite tajt med tid...

Nej, vet inte heller om man ska vara lättad eller ledsen? Det är så konstigt läge... men man blir ju ändå lite besviken...
  • Sara2017

Vecka 37. Har fått kraftigare sammandragningar och fler/tätare. Får också mensvärk men inte samtidigt... nu är dessutom vår hiss sönder så får gå från 5 våningen. Det ger extrema sammandragningar!! :O

• Krusbärskompott

Tjatade till mig ett tillväxtUL utan någon direkt medicinsk indikation. Var på det idag och det var ju en jävla tur eftersom ungskrället ligger på fel håll.

Blä!!!

Vändningsförsök imorgon.

• Linkaa
    Krusbärskompott skrev 2018-02-08 18:18:48 följande:

Tjatade till mig ett tillväxtUL utan någon direkt medicinsk indikation. Var på det idag och det var ju en jävla tur eftersom ungskrället ligger på fel håll.

Blä!!!

Vändningsförsök imorgon.

Nej men va tråkigt! Men tur du fick gå på ett ul och kolla :) min bm va ju så helt hundra säker att min bebis vänt sug förrförra gången jag va till henne men nu förra gången blev hon osäker, så får väl se vad hon säger nästa gång om det kanske blir ul för att kolla helt säkert..

Lycka till imorgon ska hålla tummarna för dig!
  • Linkaa
    Sara2017 skrev 2018-02-08 17:47:10 följande:

Precis, känns lite tajt med tid...

Nej, vet inte heller om man ska vara lättad eller ledsen? Det är så konstigt läge... men man blir ju ändå lite besviken...

Jo besviken känner man sig ju men samtidigt så hade jag nog nånstans inte räknat med att få någon men trist känns det hade varit hemskt roligt att få träffas och fira lite att man ska bli mamma:)
  • Johlit

Har haft förvärkar som gör riktigt ont från v 23 ???? fick åka in då för kontroll och det var ingen påverkan på tappen. Så vi får väl se om jag är med på noterna när det verkligen gäller ????

• Starlights
    Krusbärskompott skrev 2018-02-08 18:18:48 följande:

Blä!!!

Vändningsförsök imorgon.

Vilken vecka är du i?
  • Sofiiakarin

Ok.. Då ligger vi rätt så nära.. Jag är i vecka 35..36 på lördag... Jag har haft en del förvärkar. Som inte ger med sig på ett tag... Men jag har bara andats o fått värmekudde o lite lätt massage av min man :) men när jag har vart i de så har jag var hundra på att jag vill komma in på förlossningen oså när de avtar lite så ba Nää men de är lugnt haha!

Lite tidigt ännu men om de sätter igång så gör de! :)

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?