• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • Milou3
    HannaPanna92 skrev 2017-05-31 10:58:05 följande:

Jag har det senaste året testat både vitamin piller, rosenrot och progesterAll kräm, inte druckit alkohol eller kaffe mellan äl & bim, samt dragit ner på socker. Men det blev ingen graviditet här inte :( Så den här sommaren tänker vi inte använda något äl test, jag tänker dricka vin (med måtta såklart) och jag tänker njuta av mitt kaffe haha! Tänker inte heller ta några piller eller krämer (förutom ren folsyra). Ska åka utomlands nu i juni när jag har min nästa äl, kanske kan göra susen

Det tror jag kommer göra susen! D-vitamin sägs vara fertilitetshöjande :)
  • Mamma Camilla

Hej, hoppar in här jag med :)

Camilla 11/6 26/6

Litar dock inte på min cykel riktigt men Flo appen är den som är mest tillförlitlig med hur jag funkar.

Vi har fyra fantastiska barn <3

Vi vill gärna ha en liten 5a, fick MF i Februari i v 8 och det tog ett tag innan kroppen kom igång efter det. Men nu hoppas vi att det ska gå bra och längtar efter ett plus. Är 35 år så jag hoppas,

Kram

• Anonym28
    HannaPanna92 skrev 2017-05-31 10:58:05 följande:

Jag har det senaste året testat både vitamin piller, rosenrot och progesterAll kräm, inte druckit alkohol eller kaffe mellan äl & bim, samt dragit ner på socker. Men det blev ingen graviditet här inte :( Så den här sommaren tänker vi inte använda något äl test, jag tänker dricka vin (med måtta såklart) och jag tänker njuta av mitt kaffe haha! Tänker inte heller ta några piller eller krämer (förutom ren folsyra). Ska åka utomlands nu i juni när jag har min nästa äl, kanske kan göra susen

det låter väldigt sunt!! Man kan ju inte sluta leva helt o hållet hihi. Just därför jag tänker lite att tar det sig inte denna gången tänker jag leva på som vanligt resten av sommaren o unna mig vin&drinkar! Epa-glandin tabletterna tycker jag gör så att min pms minskar, kanske bara är inbillning vad vet jag haha. Man har ju lärt sig efter alla försök att man har vääääldigt många "hjärnspöken" hehe. Men lycka till nu, hoppas solen bringar tur med sig :)
  • jhk88

Hoppar in här, mensen kom idag. Det här blir försök sex. ÄL runt den 15/6 och BIM 30/6...

• LovisaTilda

Välkomna allihopa! Även om vi såklart önskar att det hade tagit sig för oss redan förra månaden. Men nu är det som det är.

Haft riklig mens idag, men verkar avta nu till kvällen. Har köpt hem äl-stickor som jag tänkte börja testa med på torsdag nästa vecka.

Är det nån som vet hur man kan göra en äl och BIM-lista?

• Cheerful

Ägglossning:

8/6 Milou3

8/6 Anonym28

11/6 LovisaTilda

11/6 Mamma Camilla

11-13/6 Cheerful

14/6 HannaPanna92

15/6 jhk88

BIM

22/6 Anonym28

23/6 Milou

26/6 LovisaTilda

26/6 Mamma Camilla

26-30/6 Cheerful

29/6 HannaPanna92

30/6 jhk88

• LovisaTilda
    Cheerful skrev 2017-05-31 22:51:24 följande:

Ägglossning:

8/6 Milou3

8/6 Anonym28

11/6 LovisaTilda

11/6 Mamma Camilla

11-13/6 Cheerful

14/6 HannaPanna92

15/6 jhk88

BIM

22/6 Anonym28

23/6 Milou

26/6 LovisaTilda

26/6 Mamma Camilla

26-30/6 Cheerful

29/6 HannaPanna92

30/6 jhk88

Tack!

Nu är det väl bara för nästa nya deltagare att kopiera detta och lägga till sig själv?

Blir lite roligare och lättare att följa varandra med en lista :)
  • Milou3

CD 6 i dag. Ska börja med äl-test på lördag tänkte jag. Brukar ha äl runt CD 12-13. Har ganska rejäla flytningar just nu, jag som brukar vara torr direkt efter mens. Kanske beror på Rosenroten? Blir iaf väldigt kämpigt att få till sex nästa vecka då vi har skaffat en hundvalp som vaknar lätt och sover mellan oss i sängen : /

Får vi till sex 2 gånger är jag nöjd iaf.

Hur mår ni andra?

• Anonym28

Jag mår fint! Väntar ut de sista av mensen, som antingen var slutade inatt lr slutar idag det återstår att se :) var mysigt med en liten valp! Jag & min sambo har planerat att försöka få till de så ofta vi bara "kan" denna gången, men som sagt man vet aldrig hur det blir..hoppas han slipper prestationsångest som han ibland kan få...

• Lariz

Hoppar på tråden! :)

Izabelle, Äl 2/6, BIM 17/6

Första barnet, 6e försöket..

Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni