• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • ElsaE
    ostarihavet skrev 2017-06-09 15:58:53 följande:

Är det dumt att ta en öl eller två i väntan på bim?

Alltså - ska man sluta leva? Känns ju jättetråkigt. Tycker inte det verkar dumt men vad vet jag? Jag hade tagit en öl eller två
  • ElsaE
    Cheerful skrev 2017-06-09 13:42:09 följande:

Äggvite-flytningar som heter duga och positivt äl-test! Både natural cycles och p-tracker har sagt 11-13/6 Men hade det på känn.. Och självklart jobbar både jag och sambon sent idag, men hoppas att energin finns ikväll när vi äntligen når hem! Om inte annat får vi hoppas att det räcker med i förrgår och imorgon tidigt :)

Vi har bara fått till ett ligg 2 dagar innan Äl. Kanske blir ikväll, får se om lust och ork finns

Håller tummarna för oss!
  • GAndrea

Andrea, 26 år, ÄL idag eller imorgon, BIM 25e. Första försöket till andra barnet. Tog ÄL test imorse som visade positivt. Håller tummarna!

• ElsaE
    GAndrea skrev 2017-06-09 16:20:46 följande:

Andrea, 26 år, ÄL idag eller imorgon, BIM 25e. Första försöket till andra barnet. Tog ÄL test imorse som visade positivt. Håller tummarna!

Heja!
  • number2
    GAndrea skrev 2017-06-09 16:20:46 följande:

nästan samma här, 27 år, Första försöket till andra barnet. äl idag och bim 23e.
  • Cheerful
    ElsaE skrev 2017-06-09 16:16:29 följande:

Vi har bara fått till ett ligg 2 dagar innan Äl. Kanske blir ikväll, får se om lust och ork finns

Håller tummarna för oss!

Ja! Tänk om man bara själv kunde få välja vilken dag som passade ;)
  • hannap90

Börjat må lite illa idag och ha som lite mensvärk ner till, äl + 6, kan man ens känna något så tidigt? Haha

• Milou3
    ostarihavet skrev 2017-06-09 15:58:53 följande:

Är det dumt att ta en öl eller två i väntan på bim?

Har själv börjat med koffeinfritt kaffe och bestämt att vara helnykter mellan äl och bim. Men nu sitter jag här på sommarstället med ett glas rött i handen. Hade det varit så farligt hade hela Frankrike varit barnlösa. Typ.
  • ElsaE
    hannap90 skrev 2017-06-09 19:29:59 följande:

Börjat må lite illa idag och ha som lite mensvärk ner till, äl + 6, kan man ens känna något så tidigt? Haha

Haha det tror jag man kan
Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni