• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • Anonym28
    Milou3 skrev 2017-06-10 09:28:36 följande:

Tar han zink? Det är ju bevisat att få simmarna lite mer snabba och uthålliga :)

Ne det gör han inte, tack för tipset de har jag faktiskt missat.. kan ju vara värt att pröva :) käkar din det?
  • GAndrea
    hannap90 skrev 2017-06-09 20:19:30 följande:

Samma här :) blir 27 i år, andra försöket till andra barnet :) Min dotter blir 2 i oktober

number2 skrev 2017-06-09 21:14:36 följande:

en son som snart är 11 månader :) själv då?:)

Vi kör på nästan direkt,dottern är bara 6 mån???? men det tog 10 mån för oss då och vi vill ha barnen ganska tätt. Är lite nervös över om det faktiskt tar sig på första försöket... Jag räknar inte riktigt med det. Men (ta i trä) så är dottern väldigt lätt än så länge. Äter bra, sover hela nätter sen en månad tillbaka och gråter sällan så jag hoppas att det håller i sig för evigt, haha!
  • ostarihavet

Ska vi diskutera lite "symtom"? :)

Själv är jag på äl + 5 eller 6 idag och igår började jag få vääärldens ilningar runt höger äggstock, gör ont när jag går, nyser hostar eller anstränger mig, vad kan det bero på?

Har jätteont på sidorna av brösten, känns nästan som träningsvärk och massor med flytningar.

Någon annan som känner något?

• Milou3
    ostarihavet skrev 2017-06-10 12:12:09 följande:

Ska vi diskutera lite "symtom"? :)

Själv är jag på äl + 5 eller 6 idag och igår började jag få vääärldens ilningar runt höger äggstock, gör ont när jag går, nyser hostar eller anstränger mig, vad kan det bero på?

Har jätteont på sidorna av brösten, känns nästan som träningsvärk och massor med flytningar.

Någon annan som känner något?

Ja vad kul!

Är på äl+5, kom en våg av illamående i morse och det moler bak i ländryggen. Noll flytningar dock. Brösten känns som vanligt. De gånger jag varit gravid förr har jag först börjat känna av symptom runt äl+7-8
  • Lalalinda1234

Jag är visserligen bara på äl+4-5 hade positivt äl den 7/6. De andra månaderna vi försökt har jag haft massor med symtom, lite jobbigt då de bara är förvirrande och man hoppas ännu mer. Än har jag inga känningar alls, bara vänta och hoppas. Den här månaden kör jag med progesteron kräm för att öka chansen till att ägget skall fästa, men vi får se.

• hannap90

Vet inte om jag inbillar mig, men ikväll har brösten börjat spänna och har styva vårtor (vid icke upphetsning eller liknande) vilket jag aldrig har annars. Kan ju hoppas att de inte är inbillning och att det är ett symtom som tyder på graviditet :)

• Linluva3

Lalalinda, uppdatera om du tycker att krämen fungerar sen! Nyfiken, har läst om det.

• Lalalinda1234
    Linluva3 skrev 2017-06-11 10:13:36 följande:

Lalalinda, uppdatera om du tycker att krämen fungerar sen! Nyfiken, har läst om det.

Absolut, jag tänkte att varför inte testa då man inte har en aning om vilket värde man har och det är ju inget ofarligt så jag kör på. Får se om det tagit sig eller inte sen:)
  • XAHHA92
    Linluva3 skrev 2017-06-11 11:13:36 följande:

Jag testade progesterAll krämen förra månaden men fick inget positivt resultat. iofs så har vi försökt i 13 månader nu utan något resultat alls så tror varken piller eller kräm hjälper mig :(
  • Linluva3
    Lalalinda1234 skrev 2017-06-11 11:17:57 följande:

Absolut, jag tänkte att varför inte testa då man inte har en aning om vilket värde man har och det är ju inget ofarligt så jag kör på. Får se om det tagit sig eller inte sen:)

Kanske får köpa sådan jag med! Återkom om resultat sen :)
Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni