För oss med BIM 25-30 juni
Hoppar gärna in!
Hade förmodligen ÄL 5e eller 6e, BIM runt 20:e
Hoppar gärna in!
Hade förmodligen ÄL 5e eller 6e, BIM runt 20:e
Kul att följas!
Vågar inte svara på det eftersom det är så lätt att inbilla sig men känner en "tyngdkänsla" mot livmodern samt öm på sidorna av brösten, men har nästan alltid ömma bröst innan mens.
Vet inte VAD som tog åt mig eftersom det är alldeles för tidigt att testa hahaha men fick faktiskt svaga skuggstreck på två tester men det tolkar jag som negativt dels för att det är för tidigt och dels för att det är så vanligt med spökstreck.
Du då, känner du någonting? :D
Jag känner alltid så himla mycket redan en vecka innan Äl och även efter. Men förra månaden kände jag extremt efter Äl, med molvärk och illamående så det var som om jag kände av befruktningen. Vilket det sen visade sig vara också. Men hade jag inte vetat om att det fanns en chans så kanske jag inte hade reagerat lika starkt på det. Men jag har ju läst om vissa som känt av en graviditet extremt tidigt. Men det kan ju vara tillfälligheter.
Innan jag fick min son var jag skengravid nästan varje månad haha.
Vore intressant att veta allas åldrar! Jag är 40.
Är det dumt att ta en öl eller två i väntan på bim?
Ska vi diskutera lite "symtom"? :)
Själv är jag på äl + 5 eller 6 idag och igår började jag få vääärldens ilningar runt höger äggstock, gör ont när jag går, nyser hostar eller anstränger mig, vad kan det bero på?
Har jätteont på sidorna av brösten, känns nästan som träningsvärk och massor med flytningar.
Någon annan som känner något?
Kan någon bara gömma mina test hahahah är på typ äl + 6 och testar ÄNDÅ sen blir jag besviken när det är negativt? Herregud håller man på att bli helt från vettet
Visst är detta Spök tjejer?
Behöver nya fräscha ögon, stirrar mig blind hahaha
Betyder det här att jag ska ha ägglossning snart? Jag har ju förfan bim idag haha
Oj vilken dålig bild. Mkt tydligare i verkligheten