• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • GAndrea
    number2 skrev 2017-06-09 17:52:29 följande:

nästan samma här, 27 år, Första försöket till andra barnet. äl idag och bim 23e.

Spännande! Hur gammal är er första? Pojke/Flicka?
  • hannap90
    number2 skrev 2017-06-09 17:52:29 följande:

nästan samma här, 27 år, Första försöket till andra barnet. äl idag och bim 23e.

Samma här :) blir 27 i år, andra försöket till andra barnet :) Min dotter blir 2 i oktober
  • number2
    GAndrea skrev 2017-06-09 20:08:18 följande:

Spännande! Hur gammal är er första? Pojke/Flicka?

en son som snart är 11 månader :) själv då?:)
  • number2
    hannap90 skrev 2017-06-09 20:19:30 följande:

Samma här :) blir 27 i år, andra försöket till andra barnet :) Min dotter blir 2 i oktober

roligt med fler i samma ålder :)
  • hannap90
    number2 skrev 2017-06-09 21:17:28 följande:

roligt med fler i samma ålder :)

Ja :) vi får dock hoppas att vi slipper vara i denna tråden allt för länge och får ett plus:)
  • Sommarhopp

Jag håller på att räkna ned till ÄL. Tog precis ett test men det verkar vara många dagar kvar för det var nästan blankt. Mina ätest brukar bli tydligare o tydligare iallafall minst 4 dagar innan det är positivt. Dock har jag redan mer äl flytningar än vad jag brukar ha kring äl. Testar rosenrot den här månaden o funderar på om det kanske kan påverka?

• Anonym28

Har en liten fråga lr fundering rättare sagt.. denna gången har vi försökt sexa till de så mkt vi bara kunnat, så hade sex i mån,tis,Tors o igår fredag. Hade älflytningar i torsdags o igår på morgonen men inget senare på kvällen, ältestet var som starkast igårkväll också. Tog ett ältest nu på morgonen som inte alls var så starkt o inga flytningar heller som sagt, men hade ni försökt ha sex idag också?

• Milou3
    Anonym28 skrev 2017-06-10 09:00:44 följande:

Har en liten fråga lr fundering rättare sagt.. denna gången har vi försökt sexa till de så mkt vi bara kunnat, så hade sex i mån,tis,Tors o igår fredag. Hade älflytningar i torsdags o igår på morgonen men inget senare på kvällen, ältestet var som starkast igårkväll också. Tog ett ältest nu på morgonen som inte alls var så starkt o inga flytningar heller som sagt, men hade ni försökt ha sex idag också?

Om jag haft en man som pallat så mycket sex under en vecka så absolut! :)
  • Anonym28
    Milou3 skrev 2017-06-10 09:19:53 följande:

Om jag haft en man som pallat så mycket sex under en vecka så absolut! :)

Jag är i chock, trodde aldrig han skulle palla så mkt denna veckan haha. Men de har inte varit de mest självklara, vi har fått "jobba" som bara den hehe, så vi är rätt slut båda två. Men får väl se om han orkar. Jag är ju lite nojig över att vi måste träffa helt rätt med tanke på att vi har försökt ett bra tag.
  • Milou3
    Anonym28 skrev 2017-06-10 09:25:33 följande:

Jag är i chock, trodde aldrig han skulle palla så mkt denna veckan haha. Men de har inte varit de mest självklara, vi har fått "jobba" som bara den hehe, så vi är rätt slut båda två. Men får väl se om han orkar. Jag är ju lite nojig över att vi måste träffa helt rätt med tanke på att vi har försökt ett bra tag.

Tar han zink? Det är ju bevisat att få simmarna lite mer snabba och uthålliga :)
Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni