För oss med BIM 25-30 juni
Andrea, 26 år, ÄL idag eller imorgon, BIM 25e. Första försöket till andra barnet. Tog ÄL test imorse som visade positivt. Håller tummarna!
Andrea, 26 år, ÄL idag eller imorgon, BIM 25e. Första försöket till andra barnet. Tog ÄL test imorse som visade positivt. Håller tummarna!
nästan samma här, 27 år, Första försöket till andra barnet. äl idag och bim 23e.
Samma här :) blir 27 i år, andra försöket till andra barnet :) Min dotter blir 2 i oktober
en son som snart är 11 månader :) själv då?:)
Lägger till mig, dock vet jag inte om mina datum stämmer till 100%. Innan första barnet var jag verkligen regelbunden. Har kört med natural cycles i över 2 år. Innan första graviditeten var min cykellängd 28 dagar +/- 0.4 dagar. Nu är den 32 +/- 4.7 dagar! Dottern är, som jag skrev tidigare, 6 mån men iom att jag inte kunde amma fick jag tillbaka mensen 3 veckor efter att avslaget slutade, då var riktigt bitter! Så jag är inne på min 5e cykel. Någon med barn sedan tidigare som varit med om förändrade cykler?
Ägglossning:
2/6 (något tveksam på datum) hannap90
8/6 Milou3
8/6 Anonym28
9/6 GAndrea
10/6 ca Linluva3
10/6 Cheerful
10/6 malcolm idah
10/6 chrwife
11/6 LovisaTilda
11/6 Mamma Camilla
13/6 soffe
13/6 Pennie22
14/6 HannaPanna92
14/6 Sommarhopp
14/6 Wallstenskan
15/6 jhk88
BIM
19/6 hannap90
22/6 Anonym28
23/6 Milou
23-25/6 Cheerful
23-25/6 GAndrea
24/6 malcolm idah
25/6 Sommarhopp
25/6 ca Linluva3
26/6 LovisaTilda
26/6 Mamma Camilla
26/6 chrwife
27/6 soffe
27/6 Wallstenskan
28/6 Pennie22
29/6 HannaPanna92
30/6 jhk88
Fick mensen igår som beräknat. Första "misslyckade" försöket till syskon. Men är inte så deppig då jag tycker det för tidigt med syskon. Dottern blir 7 mån nästa vecka. Men mannen tyckte att vi skulle börja försöka iom att det 10 mån förra gången.
Grattis till er som har plussat och kämpa på och håll modet upp till er som fått negativt. Er/vår tid kommer! Går det inte på ett sätt så går det på ett annat. Efterlängtade barn blir sååå mycket älskade!
Bim +1, men testlagrets stickor ger inte antydan till positivt besked. :/ känner mig ganska säker på att mensen kommer, men samtidigt så kan jag ju inte låta bli att hoppas fram tills den faktiskt kommer. Håller på att bli tokig på mig själv, för jag kan verkligen inte tänka på något annat just nu, och jag springer på toa för att kolla om det kommit något blod en gång i kvarten känns det som. ...om mensen inte kommer under dagen, ska jag bara härda ut, med tanke på att mensen säkert kommer snart, eller kan det vara värt att köpa ett test av något annat märke? Jag vill ju så förbannat gärna att det ska vara någon där inne, vill att det ska vara testerna det är fel på. :(