• Anonym28

För oss med BIM 25-30 juni

Har följt många trådar väldigt aktivt, men inte skrivit innan mer en någon enstaka gång. Jag&min sambo är inne på försök nr.8. Har äl 8/6 bim 22/6. Har redan tyvärr en negativ inställning om att de inte kommer funka denna gången heller. Suck!

• Anonym28
    Milou3 skrev 2017-05-31 07:22:00 följande:

Vi är inne på försök 10 nu så jag känner absolut igen det negativa tänket! Dock har jag två barn från en tidigare relation och jag och min "nya" kille blev gravida i december samt ev plussade sista äl här väldigt tidigt, men det verkar som om det befruktade ägget inte får fäste ordentligt och blöds ut vid mens hos mig.

Nu blir det min 3:e cykel med Rosenrot och kommer dessutom skippa alkohol och kaffe mellan äl och BIM.

Känns lite som de hos mig med, lyckats pricka in äl väldigt bra o jag äter även Epa-glandin men visst det är ju mkt som ska klaffa så de är bara att köra nya tag. Ska nog också skippa kaffe&alkohol denna gången! tar de sig inte denna gången heller ska jag verkligen försöka njuta av sommaren iaf!
  • Anonym28
    HannaPanna92 skrev 2017-05-31 10:58:05 följande:

Jag har det senaste året testat både vitamin piller, rosenrot och progesterAll kräm, inte druckit alkohol eller kaffe mellan äl & bim, samt dragit ner på socker. Men det blev ingen graviditet här inte :( Så den här sommaren tänker vi inte använda något äl test, jag tänker dricka vin (med måtta såklart) och jag tänker njuta av mitt kaffe haha! Tänker inte heller ta några piller eller krämer (förutom ren folsyra). Ska åka utomlands nu i juni när jag har min nästa äl, kanske kan göra susen

det låter väldigt sunt!! Man kan ju inte sluta leva helt o hållet hihi. Just därför jag tänker lite att tar det sig inte denna gången tänker jag leva på som vanligt resten av sommaren o unna mig vin&drinkar! Epa-glandin tabletterna tycker jag gör så att min pms minskar, kanske bara är inbillning vad vet jag haha. Man har ju lärt sig efter alla försök att man har vääääldigt många "hjärnspöken" hehe. Men lycka till nu, hoppas solen bringar tur med sig :)
  • Anonym28

Jag mår fint! Väntar ut de sista av mensen, som antingen var slutade inatt lr slutar idag det återstår att se :) var mysigt med en liten valp! Jag & min sambo har planerat att försöka få till de så ofta vi bara "kan" denna gången, men som sagt man vet aldrig hur det blir..hoppas han slipper prestationsångest som han ibland kan få...

• Anonym28

Har en liten fråga lr fundering rättare sagt.. denna gången har vi försökt sexa till de så mkt vi bara kunnat, så hade sex i mån,tis,Tors o igår fredag. Hade älflytningar i torsdags o igår på morgonen men inget senare på kvällen, ältestet var som starkast igårkväll också. Tog ett ältest nu på morgonen som inte alls var så starkt o inga flytningar heller som sagt, men hade ni försökt ha sex idag också?

• Anonym28
    Milou3 skrev 2017-06-10 09:19:53 följande:

Om jag haft en man som pallat så mycket sex under en vecka så absolut! :)

Jag är i chock, trodde aldrig han skulle palla så mkt denna veckan haha. Men de har inte varit de mest självklara, vi har fått "jobba" som bara den hehe, så vi är rätt slut båda två. Men får väl se om han orkar. Jag är ju lite nojig över att vi måste träffa helt rätt med tanke på att vi har försökt ett bra tag.
  • Anonym28
    Milou3 skrev 2017-06-10 09:28:36 följande:

Tar han zink? Det är ju bevisat att få simmarna lite mer snabba och uthålliga :)

Ne det gör han inte, tack för tipset de har jag faktiskt missat.. kan ju vara värt att pröva :) käkar din det?
  • Anonym28

Jag har 4 dagar kvar till bim, men är inställd på mens. Jag för "dagbok" varje dag o allt stämmer överens med månaderna innan, så jag känner mig som "vanligt". Vilket känns trist för nånstans längst in i mig hade jag trott o hoppats på denna gången, med tanke på att vi prickade in äl så bra. Så känns nästan tuffare nu, man funderar ännu mer på om de är något fel..

• Anonym28
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-18 18:03:45 följande:

så hemskt att man inte kan låta bli att tänka i dom banorna, är likadan! Och jag är bara på första försöket.

Ne det är trist, man vill egentligen inte tänka alls på det här med bebisverkstaden, men de är typ de enda man gör... vi är på försök 9.. lycka till nu o hoppas de inte blir allt för många försök :). Man får inte ge upp hur lr hur.
  • Anonym28

Nu kom min mens :( o nu ska man gå till jobbet i låtsats att allt är som vanligt. Vill bara gråta.

• Anonym28
    HannaPanna92 skrev 2017-06-22 18:53:24 följande:

Ännu en vän som ska ha barn...... Fy fan vad ont detta gör, när människor som känt varandra i typ ett halvår blir gravida, det är inte ens halva tiden vi har försökt!!!! Jag vill bara slita av mig allt hår och skrika ut för hela världen vad vi går genom. Två vänner som meddelat om graviditet under loppet av 6 dagar.

Kul att andra kan få barn men fy fan alltså... den här smärtan :(

usch lider med dig! Har inte kämpat så länge som du har men jag förstår din frustration o hur du tänker. Jag är "sist" ut i kompisgänget, dem flesta har redan 2 barn lr är påväg med sitt andra så jag har längtat o velat länge. Nu är vi påväg mot vårt 10:ende försök. Så man får väl helt enkelt låtsas att njuta av ännu en sommar då man kan dricka rosé. Jag önskar dig all lycka o håller tummarna att detta är din månad!
  • Anonym28
    jhk88 skrev 2017-07-01 15:43:16 följande:

Eller den här?

Hur har det gått för dig? Blev de plus?
Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni