• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Hormonkarusellen
    Rut86 skrev 2017-07-14 09:32:19 följande:

Ja, jag förstår dig, så jobbigt. Jag har katastroftänk ena sekunden och andra är jag säker på att jag är gravid haha, blir knäpp!

Haha likadan låg igår och intalade mig att inte hoppas något - Du vet ju hur det blir, det kommer inte vara något extra streck. Ändå vaknar man och hoppas så innerligt och blir såå besviken!
  • 2017 bebis

[quote=77839302][quote-nick]Vargdis skrev 2017-07-14 06:20:09 följande:[/quote-nick]

Visst ser ni också 2 streck?

Jag är gravid!

äl+14 :D

[/Åh grattis !!!

• ostbågen

Måste bara skriva av mig då sambon tycker att jag är för "tjatig" och borde tänka på annat. Skrattande

BIM imorgon (det går sååå långsamt) enligt NC, har en liten känsla av att mensen kommer att komma. Även fast jag såklart hoppas att den inte gör det och försöker känna alla möjliga symptom haha.

Vilka mer har BIM under helgen? {#emotions_dlg.flower}

• Lycklig88

Kan digitala test visa fel ? Gjorde två test flera dagar för tidigt och de visade negativt. Detta gjorde jag idag.

• Lycklig88

Får inte med bilden men det står gravid 1-2 veckor. Kan de visa fel ? Jag e helt förvirrad och allt på samma gång

• Hormonkarusellen
    ostbågen skrev 2017-07-14 16:36:32 följande:

Måste bara skriva av mig då sambon tycker att jag är för "tjatig" och borde tänka på annat. 

BIM imorgon (det går sååå långsamt) enligt NC, har en liten känsla av att mensen kommer att komma. Även fast jag såklart hoppas att den inte gör det och försöker känna alla möjliga symptom haha.

Vilka mer har BIM under helgen? 

Jag har troligen imorgon, lite oklart kan varit igår med, men neg test idag. Tror mensen är på g, har ont nu, känns mest som vid äl, men jag har inte haft ägglossning på länge, ätit provera för att få mens och då tänker jag att jag kanske inte fått "vanlig" mensvärk, utan det är nog helt enkelt vanlig sketen mensvärk jag har just nu - men det känns precis som det gjorde vid äl! Skitknäppt

Ska du testa, eller väntar du ut till några dagar efter? Brukar BIM stämma annars eller hur har du haft innan?
  • PuLoha
    Lycklig88 skrev 2017-07-14 16:43:10 följande:

Får inte med bilden men det står gravid 1-2 veckor. Kan de visa fel ? Jag e helt förvirrad och allt på samma gång

Då är du nog gravid :) Grattis!
  • ostbågen
    Hormonkarusellen skrev 2017-07-14 16:43:57 följande:
    Jag har troligen imorgon, lite oklart kan varit igår med, men neg test idag. Tror mensen är på g, har ont nu, känns mest som vid äl, men jag har inte haft ägglossning på länge, ätit provera för att få mens och då tänker jag att jag kanske inte fått "vanlig" mensvärk, utan det är nog helt enkelt vanlig sketen mensvärk jag har just nu - men det känns precis som det gjorde vid äl! Skitknäppt

Ska du testa, eller väntar du ut till några dagar efter? Brukar BIM stämma annars eller hur har du haft innan?
    Tråkigt, håller tummarna på att det är imorgon för dig och att du får ett positivt test snart. Glad Tror också min är påväg pga. en "känsla" i nedre delen av magen, (dock inte som mensvärk) brukar inte känna något dagen innan mens i vanliga fall, men nu tänker man väl extra mycket på minsta sak som känns. 

Har bestämt mig för att hålla mig tills på söndag (om jag kan hålla mig haha) för att se om mensen kommer imorgon som beräknat. Skrattande Anledningen till att jag vill testa nu är nog för att detta är första månaden då jag fått positiva ÄL-test så inbillar mig  väl lite att det borde ha blivit något. 

BIM stämmer ganska bra nu senaste månaderna men kan vara -/+ 2-3 dagar (innan kunde det vara någon vecka).

Har du barn sedan tidigare? Isåfall när plussade du? Antar att din BIM inte är helt "säker"? 
  • Hormonkarusellen
    ostbågen skrev 2017-07-14 17:06:46 följande:

Tråkigt, håller tummarna på att det är imorgon för dig och att du får ett positivt test snart.  Tror också min är påväg pga. en "känsla" i nedre delen av magen, (dock inte som mensvärk) brukar inte känna något dagen innan mens i vanliga fall, men nu tänker man väl extra mycket på minsta sak som känns. 

Har bestämt mig för att hålla mig tills på söndag (om jag kan hålla mig haha) för att se om mensen kommer imorgon som beräknat.  Anledningen till att jag vill testa nu är nog för att detta är första månaden då jag fått positiva ÄL-test så inbillar mig  väl lite att det borde ha blivit något. 

BIM stämmer ganska bra nu senaste månaderna men kan vara -/+ 2-3 dagar (innan kunde det vara någon vecka).

Har du barn sedan tidigare? Isåfall när plussade du? Antar att din BIM inte är helt "säker"? 

Åh vad spännande , då är det lite samma ändå hur länge har du testat?

Jag har länge gått hos en läkare, får inte mens. Har fått provera som tvingar fram, sen får jag kanske en mens, möjligen, oftast ingen, och ny provera igen. Så jag har inte haft äl, hjälper inte mycket att man försöker då. Me nu gick jag till en ny läkare, och då fick jag letrozol som stimulerar ägglossningen, och jag var där och fick bekräftat att det funkar också, så det här är första gången på jag vet inte hur länge som det är ett försök MED äl! Lång historia, men vi fick fel dag osv också, så vi låg säkert fel också, men därför har jag ingen koll på precis när BIM är igår eller imorgon, kommer inte mensen nu efter den här värken testar jag igen på måndag

Inga barn innan, det är första och jag längtar ihjäl mig tills det blir ett plus.... ni då?
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017