För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Visst ser ni också 2 streck?
Jag är gravid!
äl+14 :D
Ja, jag förstår dig, så jobbigt. Jag har katastroftänk ena sekunden och andra är jag säker på att jag är gravid haha, blir knäpp!
[quote=77839302][quote-nick]Vargdis skrev 2017-07-14 06:20:09 följande:[/quote-nick]
Visst ser ni också 2 streck?
Jag är gravid!
äl+14 :D
[/Åh grattis !!!
Måste bara skriva av mig då sambon tycker att jag är för "tjatig" och borde tänka på annat.
BIM imorgon (det går sååå långsamt) enligt NC, har en liten känsla av att mensen kommer att komma. Även fast jag såklart hoppas att den inte gör det och försöker känna alla möjliga symptom haha.
Vilka mer har BIM under helgen?
Kan digitala test visa fel ? Gjorde två test flera dagar för tidigt och de visade negativt. Detta gjorde jag idag.
Får inte med bilden men det står gravid 1-2 veckor. Kan de visa fel ? Jag e helt förvirrad och allt på samma gång
Måste bara skriva av mig då sambon tycker att jag är för "tjatig" och borde tänka på annat.
BIM imorgon (det går sååå långsamt) enligt NC, har en liten känsla av att mensen kommer att komma. Även fast jag såklart hoppas att den inte gör det och försöker känna alla möjliga symptom haha.
Vilka mer har BIM under helgen?
Får inte med bilden men det står gravid 1-2 veckor. Kan de visa fel ? Jag e helt förvirrad och allt på samma gång
Tråkigt, håller tummarna på att det är imorgon för dig och att du får ett positivt test snart. Tror också min är påväg pga. en "känsla" i nedre delen av magen, (dock inte som mensvärk) brukar inte känna något dagen innan mens i vanliga fall, men nu tänker man väl extra mycket på minsta sak som känns.
Har bestämt mig för att hålla mig tills på söndag (om jag kan hålla mig haha) för att se om mensen kommer imorgon som beräknat. Anledningen till att jag vill testa nu är nog för att detta är första månaden då jag fått positiva ÄL-test så inbillar mig väl lite att det borde ha blivit något.
BIM stämmer ganska bra nu senaste månaderna men kan vara -/+ 2-3 dagar (innan kunde det vara någon vecka).
Har du barn sedan tidigare? Isåfall när plussade du? Antar att din BIM inte är helt "säker"?