• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • oONinniOo

Grattis till alla plus. Hoppas göra er sällskap om en vecka ungefär. Känns som en halv evighet dit. Tungan ute

Försöker med syskon sen januari -17
  • Ciconiidae

Hej, får jag också hänga på? Andra barnet och första försöket. BIM är den 28 juli. Denna eviga väntan.

• LP0
    Lifl skrev 2017-07-13 15:19:30 följande:

Tror denna bild blev bättre

Jag ser! Grattis :)
    oONinniOo skrev 2017-07-13 15:56:58 följande:

Grattis till alla plus. Hoppas göra er sällskap om en vecka ungefär. Känns som en halv evighet dit. Tungan ute

Lycka till!! =)
  • Qem

Räknas den som positivt äl? Imorse var teststrecket starkare än kontrollstrecket väldigt länge, men kanske inte efter tre minuter, det vet jag faktiskt inte. Hade inte sån koll på klockan :/

• PuLoha
    Qem skrev 2017-07-13 19:04:15 följande:

Räknas den som positivt äl? Imorse var teststrecket starkare än kontrollstrecket väldigt länge, men kanske inte efter tre minuter, det vet jag faktiskt inte. Hade inte sån koll på klockan :/

Jag hade iaf räknat det där som positivt! :)
  • JohannaMolander
    Ciconiidae skrev 2017-07-13 17:44:26 följande:

Hej, får jag också hänga på? Andra barnet och första försöket. BIM är den 28 juli. Denna eviga väntan.

Roligt! Andra barnet här med, och här satt det på första försöket Skrattande (testade första gången idag, bim+3 och det var POSITIVT) Hoppas på samma tur för er del!
  • Mor till Ella

Jag hoppar gärna in här jag har BMI 31/7.

Vi planerar barn nr:4. Första försöket för oss :)

• Hormonkarusellen
    JohannaMolander skrev 2017-07-13 15:05:03 följande:

JAG ÄR GRAVID!

Men åh grattis, vilken lycka!! Tänk om det kunde bli samma för mig imorgon. Skulle ju inte hoppas, mensen kommer... men åh vad jag hoppas...... ska njuta under kvällen av mina onda ben och svanskota och känna mig sådär som när man ännu inte skrapat trisslotten
  • Ciconiidae
    Qem skrev 2017-07-13 19:04:15 följande:

Lurigt med dem där. Jag använde billiga äl-stickor och två stycken clearblue digital. Medan båda digitala visade positivt så visade de billigare bara hälften så starkt streck som kontrollstrecket. Eller visar dessa faktisk äl? Clearblue visar 24-36 timmar innan äl.

De billiga var från graviditetskollen.nu
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017