• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Vargdis

Jag har min första cykel sen jag tog ut spiralen och har egentligen ingen aning om när bim är. Idag är jag på cykeldag 27 och äl+12 hur länge hade ni väntat med att testa?

• regndroppe

Jag plussade svagt igår. Men tog ett digitalt idag för att vara säker! Kolla resultatet!! Bf 10 mars enligt mina beräkningar :) <3

Och för att ge lite hopp till er andra, jag plussade SVAGT på bim+7! På självaste bim-dagen var det blankt. Så allt kan hända :)

• mjaomjao
    regndroppe skrev 2017-07-13 05:05:14 följande:

Oj, bilden kom upp och ner :p Men ja, ni ser :D

Tusenfalt gratis!!!!!!! Härlig!!!!!!!!
  • Hormonkarusellen
    regndroppe skrev 2017-07-13 05:03:19 följande:

Jag plussade svagt igår. Men tog ett digitalt idag för att vara säker! Kolla resultatet!! Bf 10 mars enligt mina beräkningar :) <3

Och för att ge lite hopp till er andra, jag plussade SVAGT på bim+7! På självaste bim-dagen var det blankt. Så allt kan hända :)

Åh grattis! Har du känt något annorlunda i kroppen denna gång ?
  • JohannaMolander

Fortfarande ingen mens! Blir en tur till apoteket idag då, för lite test-shopping.

Nu på morgonen har jag ONT i ena benet och där jag tänker att svanskotan sitter... Kan det betyda något?!

• oONinniOo

Grattis!
    Försöker med syskon sen januari -17
  • regndroppe
    Hormonkarusellen skrev 2017-07-13 06:56:54 följande:

Åh grattis! Har du känt något annorlunda i kroppen denna gång ?

Tusen tack för alla gratulationer <3 Jag fattar inte riktigt än.., och min man verkar fatta ännu mindre, haha. Men det känns helt fantastiskt och nu längtar jag bara efter att få berätta för alla och att magen ska börja växa :)

Nja, inte direkt. Molvärk och halsbränna har jag. Men

halsbrännan skulle lika gärna vara förkylning på g. Sen är jag trött och blir jättesnabbt andfådd, nästan pinsamt att jag blir så andfådd bara av att gå i en trappa..! Men det skulle kunna vara annat, jag vågade inte kalla det symtom i tisdags!
  • LP0

Grattis! Välkommen till BF mars tråden <3
  • FrökenBerg

Tog precis babyplans tidiga gravtest... har nog aldrig skådat något mer negativt :(

Är på BIM idag. Tant röd är väldigt punktlig och dyker upp på dag 25, någon enstaka gång 24...

Känner inte mig preggo..Däremot känns det som mensen kommer när som. Molvärk och ömma tuttar :/

Skulle det kunna vara så att jag är en låååghormonare?

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017