• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Tickitarum

I lördags fick jag ett svaaaaagt positivt gravtest, några timmar senare började jag blöda smått, och har haft småblödningar sen dess. Tog test i igår igen som var neg, idag var också neg. BIM på fredag 14/7, men tänker att det kanske varit tidigt missfall? Isåfall, ska jag räkna lördagen som första mensdag eller hur gör jag nu? Dels skönt för isåfall blir denna månaden kortare, men den kanske blir helt fel med äl? Någon som vet?

• Milou3
    Sommaren12 skrev 2017-07-10 11:48:37 följande:

Till helgen borde jag ha ÄL. Vilka äl-tester kan ni rekommendera?

Ni var inte så positiva till CB med endast en indikator vad jag förstod...

Har enbart använt cb rosa digital. Funkat allra bäst tycker jag. Då jag haft sex dagen efter första glada gubben har jag blivit gravid, vid 2 tillfällen. Kommer lätt fortsätta med cb digital!
  • Sommaren12
    Milou3 skrev 2017-07-10 13:44:56 följande:
    Har enbart använt cb rosa digital. Funkat allra bäst tycker jag. Då jag haft sex dagen efter första glada gubben har jag blivit gravid, vid 2 tillfällen. Kommer lätt fortsätta med cb digital!
    Ok! :) Är det den som har dubbel indikator eller endast en? 
  • anna7607
    mjaomjao skrev 2017-07-10 11:54:12 följande:

Jävla skit.

Ja de känns skit ursch ... Blir ju galen
  • oONinniOo
    Sommaren12 skrev 2017-07-10 13:48:30 följande:
    Ok! :) Är det den som har dubbel indikator eller endast en? 
    Den rosa har enkel indikator. Det är den lila som har dubbel indikator. Glad
    Försöker med syskon sen januari -17
  • hjälpbubblan

Behöver verkligen hjälp.. Äl skulle varit 19/6 men den kom 17/6 och istället fick jag rosa/bruna flytningar den 19/6, dessa flytningar höll i sig i drygt en vecka. Bim kom men ingen mens utan jag fick bara äl-flytningar och på bim+4 eller 5 tog jag gravtest, negativt. Nu är jag på bim+7 och har nu fått orange/rosa flytningar?! Borde jag söka vård? Vet någon vad det kan vara som är fel på min kropp? Kan jag vara gravid ändå?

• mjaomjao
    hjälpbubblan skrev 2017-07-10 15:30:50 följande:

Behöver verkligen hjälp.. Äl skulle varit 19/6 men den kom 17/6 och istället fick jag rosa/bruna flytningar den 19/6, dessa flytningar höll i sig i drygt en vecka. Bim kom men ingen mens utan jag fick bara äl-flytningar och på bim+4 eller 5 tog jag gravtest, negativt. Nu är jag på bim+7 och har nu fått orange/rosa flytningar?! Borde jag söka vård? Vet någon vad det kan vara som är fel på min kropp? Kan jag vara gravid ändå?

Hm.. Skulle väntat några dagar o testat igen.. Och om negativt ändå inte oroa sig förrän om scenariot skulle upprepas, eller kanske inte oroa mig men bestämma tid för koll kanske. Tänker att kroppen så lätt får spel när man håller på o försöka bli gravid..
  • hjälpbubblan
    mjaomjao skrev 2017-07-10 17:10:03 följande:

Hm.. Skulle väntat några dagar o testat igen.. Och om negativt ändå inte oroa sig förrän om scenariot skulle upprepas, eller kanske inte oroa mig men bestämma tid för koll kanske. Tänker att kroppen så lätt får spel när man håller på o försöka bli gravid..

Tack så mycket för svar! :) Får beställa hem test och testa igen inom några dagar så får jag väl se, annars bokar jag tid och kollar upp om det är något fel.

Jo, jag har hört att det är lätt hänt att kroppen flippar ur när man försöker bli med barn..
  • Tumvante
    LP0 skrev 2017-07-10 09:22:53 följande:

Tack så mycket!! Kan fortfarande inte förstå det haha. Nu börjar oron för missfall och allt annat som kan hända istället för oron att jag inte kan få barn.

Kram

Grattis, härligt!
  • Tumvante
    Sommaren12 skrev 2017-07-10 11:48:37 följande:

Till helgen borde jag ha ÄL. Vilka äl-tester kan ni rekommendera?

Ni var inte så positiva till CB med endast en indikator vad jag förstod...

Jag tycker babyplan har funkat fint. Billiga dessutom.
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017