För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
I lördags fick jag ett svaaaaagt positivt gravtest, några timmar senare började jag blöda smått, och har haft småblödningar sen dess. Tog test i igår igen som var neg, idag var också neg. BIM på fredag 14/7, men tänker att det kanske varit tidigt missfall? Isåfall, ska jag räkna lördagen som första mensdag eller hur gör jag nu? Dels skönt för isåfall blir denna månaden kortare, men den kanske blir helt fel med äl? Någon som vet?
Till helgen borde jag ha ÄL. Vilka äl-tester kan ni rekommendera?
Ni var inte så positiva till CB med endast en indikator vad jag förstod...
Jävla skit.
Behöver verkligen hjälp.. Äl skulle varit 19/6 men den kom 17/6 och istället fick jag rosa/bruna flytningar den 19/6, dessa flytningar höll i sig i drygt en vecka. Bim kom men ingen mens utan jag fick bara äl-flytningar och på bim+4 eller 5 tog jag gravtest, negativt. Nu är jag på bim+7 och har nu fått orange/rosa flytningar?! Borde jag söka vård? Vet någon vad det kan vara som är fel på min kropp? Kan jag vara gravid ändå?
Behöver verkligen hjälp.. Äl skulle varit 19/6 men den kom 17/6 och istället fick jag rosa/bruna flytningar den 19/6, dessa flytningar höll i sig i drygt en vecka. Bim kom men ingen mens utan jag fick bara äl-flytningar och på bim+4 eller 5 tog jag gravtest, negativt. Nu är jag på bim+7 och har nu fått orange/rosa flytningar?! Borde jag söka vård? Vet någon vad det kan vara som är fel på min kropp? Kan jag vara gravid ändå?
Hm.. Skulle väntat några dagar o testat igen.. Och om negativt ändå inte oroa sig förrän om scenariot skulle upprepas, eller kanske inte oroa mig men bestämma tid för koll kanske. Tänker att kroppen så lätt får spel när man håller på o försöka bli gravid..
Tack så mycket!! Kan fortfarande inte förstå det haha. Nu börjar oron för missfall och allt annat som kan hända istället för oron att jag inte kan få barn.
Kram
Till helgen borde jag ha ÄL. Vilka äl-tester kan ni rekommendera?
Ni var inte så positiva till CB med endast en indikator vad jag förstod...