För oss med bim JULI 2017
Hoppar in här jag med Bim 10 juli... försök nr 27 sen ger jag upp man blir ju helt kokko
Hoppar in här jag med Bim 10 juli... försök nr 27 sen ger jag upp man blir ju helt kokko
Bim 10e försök nr 27. Jag är 40. Bor i kungsör. Två barn sen tidigare stora så det blir en skådis på riktigt om vi lyckas. Dottern är snart 15 och sonen blir 20
Haha sladdis ska det ju va
Här var det en rejäl äl. Har tom haft ägglossningsflytningar. Det brukar jag inte ha. Spännande ska försök nr 27 lyckas..... Nu börjar den jobbiga väntan haha
Åh vad spännande, jag hoppas verkligen att det ska ta sig för er!
Kan det ha påverkat din fertilitet?
jag beklagar verkligen både mf och att du behövt gå omkring sjuk ovetandes så länge.
Hoppas verkligen det tar sig för er!
jag är på försök 2 och är redan nästan lite kokko.
Va roligt med alla pluss Grattis
Bim-6 olidligt detta fy haha
En liten blödning idag bim-2 så försök nr 27 känns rätt kört. Tror jag ger upp nu suck
NEJ, va hemskt att ge upp! Kanske ännu värre iofs att vara helt hooked på detta med äl och bim, 27 gr.. Minns inte vad exakt vem som skrivit vad, hade ni försökt få tid för utredning?
Har nån erfarenhet från graviditetskollens testa tidigt? Började blöda brunt sen sluta de.tog ett test som va neg såklart. Vill hålla hoppet på försök 27
Tyvärr ingen erfarenhet.. Men brukar du blöda mycket?
Än har alltså inte riktiga mensen kommit?!
Jävla skit.