För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Jag har bim den 13, alltså om fyra dagar. Tog nyss ett sånt där testa tidigt-test från clearblue. Först såg jag ett svagt, svagt streck. Sen när jag kollade igen syntes det inte, men när jag ser i vissa vinklar syns det ett streck. Suuuuuupersvagt så jag vet inte vad jag ska tro. Om jag lägger in en bild, kan inte ni kolla om det syns något? Man blir ju knäpp... :)
Äh, ser ju nu att det inte syns nåt på bild. Jag får helt enkelt vänta nån dag eller två och testa igen..
Jag har bim den 13, alltså om fyra dagar. Tog nyss ett sånt där testa tidigt-test från clearblue. Först såg jag ett svagt, svagt streck. Sen när jag kollade igen syntes det inte, men när jag ser i vissa vinklar syns det ett streck. Suuuuuupersvagt så jag vet inte vad jag ska tro. Om jag lägger in en bild, kan inte ni kolla om det syns något? Man blir ju knäpp... :)
Har nån erfarenhet från graviditetskollens testa tidigt? Började blöda brunt sen sluta de.tog ett test som va neg såklart. Vill hålla hoppet på försök 27
Förut var tiden till bim jobbig men nu har man ju blivit galen bara av att vänta på ägglossningen haha!! Denna väntan. Kollar mensappen flera ggr om dagen trots att ja vet exakt vart jag ligger :) äl om 6 dagar nu.
Har nån erfarenhet från graviditetskollens testa tidigt? Började blöda brunt sen sluta de.tog ett test som va neg såklart. Vill hålla hoppet på försök 27
Förut var tiden till bim jobbig men nu har man ju blivit galen bara av att vänta på ägglossningen haha!! Denna väntan. Kollar mensappen flera ggr om dagen trots att ja vet exakt vart jag ligger :) äl om 6 dagar nu.
Jag tror att jag måste erkänna att jag har noll koll på min cykel nu. Har inte haft mens sen 4 maj, alltså missat två perioder nu. Hade dock oväntad blödning i juni som kan varit tidig mens eller mellanblödning. Oavsett så gör detta att jag inte har någon koll på när jag har mens eller äl nu. Jag har slutat med äl-test också eftersom det vara stressigt och inte passade mig alls. Så nu kör vi varannan dag bara. Det känns ganska befriande faktiskt :)
Ärligt! Har haft mensvärk i flera dagar! Hade ett "hugg" i magen igår kväll. Har BIM 14 juli tror jag då jag kollat min ÄL med stickor. Har oregelbunden cykel sen länge. Har nu i 2 dagar känt av spänningar i brösten o de läcker, ska tillägga att jag har 2 barn sen innan o jag tycker det liknar känslan av när mjölken rinner till. Någon mer som har erfarenhet av detta? Borde jag testa snart? Är idag på bim-5 el 4 :)
Vi sexade dagarna innan ÄL, under ÄL o efter ska tilläggas :)
Är gärna med, bim den 17/7 :)