ostbågen skrev 2017-07-14 17:06:46 följande:
Tråkigt, håller tummarna på att det är imorgon för dig och att du får ett positivt test snart. Tror också min är påväg pga. en "känsla" i nedre delen av magen, (dock inte som mensvärk) brukar inte känna något dagen innan mens i vanliga fall, men nu tänker man väl extra mycket på minsta sak som känns.
Har bestämt mig för att hålla mig tills på söndag (om jag kan hålla mig haha) för att se om mensen kommer imorgon som beräknat. Anledningen till att jag vill testa nu är nog för att detta är första månaden då jag fått positiva ÄL-test så inbillar mig väl lite att det borde ha blivit något.
BIM stämmer ganska bra nu senaste månaderna men kan vara -/+ 2-3 dagar (innan kunde det vara någon vecka).
Har du barn sedan tidigare? Isåfall när plussade du? Antar att din BIM inte är helt "säker"?
Åh vad spännande , då är det lite samma ändå
hur länge har du testat?
Jag har länge gått hos en läkare, får inte mens. Har fått provera som tvingar fram, sen får jag kanske en mens, möjligen, oftast ingen, och ny provera igen. Så jag har inte haft äl, hjälper inte mycket att man försöker då. Me nu gick jag till en ny läkare, och då fick jag letrozol som stimulerar ägglossningen, och jag var där och fick bekräftat att det funkar också, så det här är första gången på jag vet inte hur länge som det är ett försök MED äl! Lång historia, men vi fick fel dag osv också, så vi låg säkert fel också, men därför har jag ingen koll på precis när BIM är
igår eller imorgon, kommer inte mensen nu efter den här värken testar jag igen på måndag
Inga barn innan, det är första och jag längtar ihjäl mig tills det blir ett plus.... ni då?