• Lycklig88

För oss med bim JULI 2017

Blir tredje försöket denna gången. Ska försöka att inte tänka på det så mycket so. Jag gjort hittills och blivit så besviken när mensen dykt upp. Nu tänkte jag försöka lugna ner mig på något sätt.

• Lycklig88

ska man våga testa eller vänta till bim ? har 4 dagar kvar till bim men känner mig extremt trött.. är de dock ofta.. onda bröst och svimfärdig helatiden..känner mig lite konstig, men är säkert skengravid :P

• Lycklig88
    regndroppe skrev 2017-07-08 20:19:28 följande:

Vänta. Om det är negativt så kommer du troligtvis bli ledsen, och då ändå testa några dagar senare, eller hur?

Bättre att vänta och få säkert besked!

Kunde ju såklart inte hålla mig. Va negativt och jag tror inte det är någon skillnad att testa om några dagar för då hade testet visat det. Jag kommer tydligen inte bli gravid länge jag vill det. Vet inte hur man inte ska tänka på det. Har vänner som blir på smällen direkt och när dom inte varit ihop länge. Jag har väntat onödigt länge. Blir väl inga fler barn för mig.
  • Lycklig88

Helt sjukt. Har så ont i brösten så jag knappt kan sova på natten. Även nu gör så ont att ha på sig. Ändå har jag gjort test som visar inte gravid. Min kropp driver med mig känns de som. Mensen har inte kommit heller. Börjar ju bli orolig att det är något fel på mig

• Lycklig88

Kan digitala test visa fel ? Gjorde två test flera dagar för tidigt och de visade negativt. Detta gjorde jag idag.

• Lycklig88

Får inte med bilden men det står gravid 1-2 veckor. Kan de visa fel ? Jag e helt förvirrad och allt på samma gång

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017