• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • Starlights

Bim + 2 idag. Har noll gravidsymtom och testade negativt i morse. Fortfarande ingen mens i sikte, inte ens lite rosa på pappret, men den dyker nog upp snart.

• MistyM
    Starlights skrev 2017-06-13 16:26:48 följande:

Bim + 2 idag. Har noll gravidsymtom och testade negativt i morse. Fortfarande ingen mens i sikte, inte ens lite rosa på pappret, men den dyker nog upp snart.

Hoppas det blir något!:)

Jag fick mensen idag så jag kan andas ut igen. Laddar om igen!
  • Lycklig88

Är det någon här som ätit bidrottninggele eller va det heter ? En kompis sa att hon blev gravid med de så tänkte testa. Läste dock nånstans att cykeln kunde bli oregelbunden osv. Rädd att jag gjort något nu så att det är därför inte mensen dyker upp.

• Starlights

Där kom mensen för mig också :/

• Lillafisfia

BIM+2 enligt app... Dock hade jag även pos på ÄL-test 2 juni vilket skulle göra att BIM är på fredag... Trött på min kropp just nu, trött på allt

• Lycklig88

Jag känner mig helt galen med dessa test. Mensen är 2 dagar sen och verkar inte komma. Gjorde ett digitalt och det stog inte gravid. Hatar min kropp och allt typ. Blir väl aldrig gravid

• anna7607
    Lycklig88 skrev 2017-06-13 20:22:39 följande:

Är det någon här som ätit bidrottninggele eller va det heter ? En kompis sa att hon blev gravid med de så tänkte testa. Läste dock nånstans att cykeln kunde bli oregelbunden osv. Rädd att jag gjort något nu så att det är därför inte mensen dyker upp.

Om allt hokouspokus skulle funka behövdes inga ivf kliniker. Finns inga läkare som rekommenderar något sånt. Man har bara turen att bli gravid när man äter sånt. Inte för att man äter. Då skulle ju alla läkare rekommendera allt som vi tror funkar. Jag har stoppat i mig de mesta och inget funkar haha försök nr 27 nästa gång
  • GinaS

Då fick jag mitt svar! Jag är nämligen gravid!!! Önskar lycka till er alla där ute som försöker jag vet hur det känns när den där mensen kommer men kämpa på här försökt i 6 mån nu!!!
  • Sivans

Ni som redan plussat. Hur långt efter äl började ni då symtom?

• Tumvante
    GinaS skrev 2017-06-14 17:12:45 följande:

Då fick jag mitt svar! Jag är nämligen gravid!!! Önskar lycka till er alla där ute som försöker jag vet hur det känns när den där mensen kommer men kämpa på här försökt i 6 mån nu!!!

Grattis!!!!! Yay!
Svar på tråden Bim runt 11 juni