• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • Kakan53
    MistyM skrev 2017-05-28 17:46:23 följande:

Har också ÄL idag, BIM 11 Juni. blir 5:e försöket. Har kört med stickor för första gången för att se att jag verkligen hade ÄL när jag trott, och det verkar som så. 

Första riktiga försöket för oss och för första gången nånsin har jag faktiskt känt av min ägglossning (eller så har jag aldrig tänkt på det innan).
    Men då dansar vi i halmen idag och hoppas på det bästa :)
  • Kakan53
    anna7607 skrev 2017-05-28 22:27:37 följande:

Bim 13 juni så hoppar in här jag med. Försök nr 25 .... suck två mf sen förut

Ååh, det lät inte kul alls. Kan inte tänka mig in i situationen alls. Förra gången gick det på första försöker, vi hann inte ens med själva.
    Hoppas att det går bra för er den här gången :)
  • Kakan53
    FrökenLK skrev 2017-05-31 20:59:26 följande:

Var bor ni alla?

Huskvarna, själv då? :)
  • Kakan53

Vet inte om jag har några känningar, försöker att inte känna efter.
    Dock så drömde jag nåt sjukt inatt.
    Två separata drömmar om att jag testade positivt på gravtestet, i drömmen tog jag testen på bim dagen.
    När jag vaknade på morgonen var jag så sjukt sugen på att ta ett gravtest även om det är ca en vecka kvar. Men jag lyckades att hålla mig, vill inte ta ett test som visar negativt i onödan :/

• Kakan53
    anna7607 skrev 2017-06-04 12:15:49 följande:

9 dagar kvar här. Är inte så hoppfull då det är försök nr 26. Men nu har jag ätit min diabetes medecin sen 2a april och jag kände av min äl för första ggr på evigheter. Tydligen får man metformin vid pcos så äl kanske stabiliserar sig lika m blodsockret... hoppas

Försök nummer 26, kan inte ens tänka mig känslan :(
    Då hoppas vi på den här gången, håller alla tummar
  • Kakan53
    Zarina skrev 2017-06-05 21:50:26 följande:

När tänker ni testa? :)
    Jag testar på torsdag på äl+12 troligen!

Ååh jag vet inte, jag jobbar hela helgen. Bim på söndag, så jag får se om jag kan hålla mig till måndag :)
  • Kakan53

Ååååh jag vill veta nu nu nu! Känns som brösten börjat ömma och lite stickningar nere i magen.. inbildning, troligtvis.
    Jag vill veta nu!!

• Kakan53
    Nathaliieee skrev 2017-06-06 21:22:21 följande:

Hej tjejer. Är på äl+11 idag och tog ett test nyss. Vad tror ni?

Jag ser också nåt :)
    Nu måste jag ju också ta ett bara för det.
Svar på tråden Bim runt 11 juni