• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • Kakan53
    Zarina skrev 2017-06-07 13:49:42 följande:

Tog ett test ändå, trots att jag inte skulle, heeeelt blankt givetvis!! Äl+11.

Som mig då, fast jag är äl+10. Varför ska man envisas att ta för tidigt och bli tok besviken?
  • Kickan81
    mrsanderson91 skrev 2017-06-07 13:11:45 följande:

Tog ett ÄL-test bara för skojs skull igår och fick en fast gubbe! Samma idag, nu på morgonen! Eh.. hade positivt utslag på ÄL-stickor 26/5..

Tog ett lika test igår kväll för skojs skull och fick fast smiley köpte idag ett gravtest och fick ett starkt plus:) så testa med ett gravtest.
  • Kroneet

Bim om ca fem dagar enligt min app( dock är min cykel allt från 28-45dagar så jag vet inte 100%).. såg ut såhär idag! Ska prova imrn med morgonurin. Är det likadant imrn så ska jag prova CB digital????

• MistyM

Grattis till alla som plussat!

Hur många försök tog det innan det tog sig?

• mrsanderson91
    Kickan81 skrev 2017-06-07 20:47:39 följande:
    Tog ett lika test igår kväll för skojs skull och fick fast smiley köpte idag ett gravtest och fick ett starkt plus:) så testa med ett gravtest.
    Stort grattis! Jag tog CBs extra känsliga idag och det visade negativt, så tror faktiskt att det är ÄL.. ???? Har PCOS och väldigt oregelbunden cykel..
  • Lillafisfia

En fråga! Nån som fått ett streck åt fel håll?? Räknar självklart detta som negativt mest nyfiken på om det händer ibland?! Skulle tippa att jag är på äl+11!

• Kroneet

Blir så himla ledsen... såhär ser det ut från idag, den nedersta... ingenting ?

• Skrutt 83
    Kroneet skrev 2017-06-08 07:05:27 följande:

Jag personligen har alltid testat starkare på em kväll än på morgonen. Ta ett i em som du kan jämföra med så håller jag tummarna att det är starkare. Om det fortsätter bli svagare är det nog dessvärre ett tidigt mf
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Skrutt 83

Äl+8 idag och toknegativt, jag vet att det är sjukt sjukt tidigt och att det mycket väl kan finnas hopp kvar men jag bara känner att det är kört IGEN.. börjar misströsta och känna att jag nog inte kommer ha en liten i magen när vi passerar det bf vi hade som blev mf i dec... känns så jäkla tungt just nu... vill verkligen fortsätta hoppas lite till men känns så kört.. bläää

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Zarina
    Kroneet skrev 2017-06-08 08:05:27 följande:

De är ju positiva!? Vad är du ledsen för?
Svar på tråden Bim runt 11 juni