Bim runt 11 juni
Bim 13 juni så hoppar in här jag med. Försök nr 25 .... suck två mf sen förut
Bim 13 juni så hoppar in här jag med. Försök nr 25 .... suck två mf sen förut
har en liten smak av hur du känner dig... Fick ma 20 mars och min kropp återställd sig tillslut och nu kör vi på igen... Har försökt sedan ett halvår nu typ.
Men jag tycker nu verkligen att det är din tur! Håller tummarna för dig!
Huskvarna, själv då? :)
9 dagar kvar här. Är inte så hoppfull då det är försök nr 26. Men nu har jag ätit min diabetes medecin sen 2a april och jag kände av min äl för första ggr på evigheter. Tydligen får man metformin vid pcos så äl kanske stabiliserar sig lika m blodsockret... hoppas
Åh 26 försök vad tufft det måste vara! Håller alla tummar och tår att det går vägen denna gången!
Försök nummer 26, kan inte ens tänka mig känslan :(
Då hoppas vi på den här gången, håller alla tummar
Har ni kollat upp det? Tänker att ni borde få hjälp vid det här laget.
Men får ni ingen hjälp alls trots att ni försökt så länge? Eller är de missfallen som gör att ni inte får hjälp alltså?
Så tungt... Men visst okej ni KAN ju bevisligen bli gravida, och missfall är ju vanligt (fått tre själv) men ändå jobbigt att försöka och försöka! Tror nog det går vägen för er ännu, hoppas verkligen ni inte behöver vänta länge mera!!
Och här kom mensen för tidigt.. orkar man med ett försök 27 suck
Min blödning sluta...vaffan...
Den hoppa igång igen... ska man orka med ännu ett försök... vete tusan. Grattis till er som plussat
Är det någon här som ätit bidrottninggele eller va det heter ? En kompis sa att hon blev gravid med de så tänkte testa. Läste dock nånstans att cykeln kunde bli oregelbunden osv. Rädd att jag gjort något nu så att det är därför inte mensen dyker upp.
Åh försök 27. Hoppas du får plusset snart.