Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Jag tror att jag kan ha känt bebisen precis! Känns väldigt tidigt (16+0) men det var verkligen ingen känsla jag känt förut och jag hajade verkligen till! <3
Jag tror att jag kan ha känt bebisen precis! Känns väldigt tidigt (16+0) men det var verkligen ingen känsla jag känt förut och jag hajade verkligen till! <3
Har med min i framvägg, men känt några gånger på utsidan nu, men är ju rätt svagt därför. Vecka 16+6 idag :)
Har ni fått veta vart ni har moderkakan ellee räknat ut de själva? Jag fattar inte håll på ultraljuden:P.
Någon som vet vad som händer efter RUL? får man något mer ultraljud eller är det endast rul?
Hur är det med fosterrörelser? Jag har ju känt de första fladdren, men det är ganska oregelbundet och ibland kan det gå ett par dagar. Tycker det känns som om alla andra känner så mycket och så tydligt redan... gör mig nervös att ngt är fel, trots att jag har moderkakan i framvägg och är första barnet... Känner alla så mycket och tydligt? Jag går in i v.20 imorn....
RUL idag och allt såg bra ut! Så lycklig och tacksam!!
Flyttad från 13/12 till 9/12.
Ja man måste ju våga det nån gång! Vad mysigt! Vi ska fira med att gå och kika på vagnar idag
Ja så är det ju! Jag har sytt en massa smått under vårt 1,5 år vi försökt..så kläder finns det massor
Fattar inte vad det är med mig, gråter hela tiden idag, känner mig fulast i världen, har sjukt mycket på jobbet, hinner inte träna, helt omotiverad till allt..och bara gråter. Är det graviddeprission?!
vågade också köpa första plagget igår, när vi var på semester i prag :) en jättefluffig kofta, tänkte den blir gosig att hålla i när det ska vaggas och hyschas runt...
har inte gjort RUL än - det är på måndag morgon!!! kommer knappt kunna sova i helgen... så nervös och förväntansfull.
börjar bli hungrig och lite svårt att hitta skönt ställning att somna i tycker jag...
nån av er som har varit gravida tidigare som tycker det är värt att köpa specialkudde? för sömnens skull?
jag vaknar alltid tidigt också.
mitt uppifrån mina allt mer konstiga (och äckliga) graviddrömmar.... O.o
Ebbalisa! Se till att du vilar och äter ordentligt.
Om jag inte äter små måltider med jämna mellanrum (typ 3H) så säckar jag ihop och börjar grina på en gång!
Dricka. äta. sova. Mycket närhet också, hjälper mot mina gråtstunder (som också kan vara flera per dag om jag känner mig trött).