princess77 skrev 2017-12-03 00:04:21 följande:
Jag undrar om inte bebisen är på väg snart. Från ingenstans har magen sjunkit rejält och mina fötter och vader svullnat upp så mycket att jag har svårt att gå. Hoppas att det betyder att det kommer en bebis dom närmaste dagarna annars kommer jag vara soffliggades
Min mage har också sjunkit, tom mamma kommenterade det när jag var där, och svullna fötter och vader, helt galet, kommer knappt i skorna (fått öppna upp snörena och ta ur det översta hålet haha.) Hoppas också innerligt att det är ett tecken då, för oss båda två
Jag fick faktiskt mina första förvärkar (endast 3-4st iofs) efter mitt tedrickande och promenerande, kan ju vara ren slump men skönt att känna att kroppen kanske har NÅT hum om vad det är den ska göra. Vill verkligen komma igång av mig själv före lucia så jag slipper en igångsättning...
Som sagt lite svullna vader plus fötter och jag känner att jag har ett ganska uppluckrat, ostabilt, bäcken, men mår fortfarande väldigt bra. Har inte ont nånstans, halsbrännan är mycket bättre nu när magen sjunkit så jag springer runt här och julpysslar, lyssnar på julmusik, dricker te och försöker övertala bebis att han ska komma ut snart, för att vi längtar efter honom