Estor skrev 2017-10-14 03:12:06 följande:
Det har varit lugnare med mensvärken och blödningen sen ca 14 i går em. Hoppas de är ett gott tecken. Får inte lämna sängen utöver toabesök..
Är nu på förvård avd ist för FL där jag sov en natt samt fick spruta för att stanna av samt för att mogna bebisens lungor. Bebisen mår bra så "felet" är nog på mig, Men känna ändå bra att skulle bebis komma tidigare så är de nog en ganska pigg bebis (hoppas jag)
Oj vilka saker som har hänt i tråden! Håller tummarna att bebisen vill stanna i ett par veckor till även om det tråkigt att vara sängliggande.
Bebisen som sitter i säte gör att jag är väldigt andfådd och lätt blir illamående.
Igår råkade jag dock ut för nått ännu läskigare.
Helt plötsligt fick jag synbortfall,det varade bara ca 30 min men jag hann bli riktigt rädd.
Såg som små kristaller i hörnet av ögat och kände mig samtidigt illamående och fick huvudvärk. Fick order om att åka in till förlossningen om det kom fler gånger pga eventuell havandeskapsförgiftning. Idag mår jag dock bra än så länge.
Börjar känns mig rätt färdig men jobbet nu,undrar om jag orkar stressa vidare i 6 veckor till......