• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • Pmc85

Är det fler som använder app för att följa cykeln och lägga in olika saker under månadens gång? Isåfall vilken? ????

• Lyckades2
    mickipicki skrev 2017-02-25 08:34:05 följande:

Lyckades2; åh jag förstår den paniken (även om man inte ska ha panik över det haha). Jag är likadan.

Jag är generellt sett nog inge kul att vara ihop med just nu haha

Haha min kille tycker det är jättekul ;D
  • Lyckades2
    Pmc85 skrev 2017-02-25 09:11:42 följande:

Är det fler som använder app för att följa cykeln och lägga in olika saker under månadens gång? Isåfall vilken? ????

Jag har Samsung och använder den här. Tycker den är jättebra!

• Ebbajohannake

Halloj!

Nej jag brukar inte känna av mensen. Har haft mensvärk två gånger i mitt liv. Svullna bröst har jag haft enstaka gånger men aldrig ömma. Känner mig skengravid, kanske mest för att jag inte vågar tro på att det är sant. Min man hoppas så klart att jag är gravid men är övertygad om att jag inte är det. Så känns skönt att ha något ställe att skriva av sig på. Så man slipper bli fnittrad åt

• Isvattenis

Lördags dilemma !

Hade ont i magen förra lördagen och jag skulle då enligt min app ha ÄL. Så vi låg på runt dom dagarna

Vaknar idag och har så ont i magen så jag knappt kan röra mig normal. Tog ett ÄL test som visade de här efter 2 min.

Har jag ÄL igen? Vi har inte haft sex Sen i måndags o vi har en son så de blir ju inte förens 8 ikväll.

Är de försent då?

Tog även ett gravtest för att bara kolla o de va ju negativt så klart.

• Pmc85
    Lyckades2 skrev 2017-02-25 09:28:25 följande:

Jag har Samsung och använder den här. Tycker den är jättebra!

Tack! Ska kolla in den! :)
  • Beedoll
    Pmc85 skrev 2017-02-25 09:11:42 följande:

Jag använder Womanlog sedan många år tillbaka men nu även Fertility Friend och Flo. Jag gillar dem på olika sätt. Loggar tempen och mensen i alla tre, men alla symtom etc i Womanlog och Flo.
  • FrökenE1985
    Beedoll skrev 2017-02-25 11:30:24 följande:

Jag använder Womanlog sedan många år tillbaka men nu även Fertility Friend och Flo. Jag gillar dem på olika sätt. Loggar tempen och mensen i alla tre, men alla symtom etc i Womanlog och Flo.

Vad roligt! Jag har också använt WomanLog i flera år samt ff och flo nu.
  • Milou3
    Isvattenis skrev 2017-02-25 10:39:56 följande:

Lördags dilemma !

Hade ont i magen förra lördagen och jag skulle då enligt min app ha ÄL. Så vi låg på runt dom dagarna

Vaknar idag och har så ont i magen så jag knappt kan röra mig normal. Tog ett ÄL test som visade de här efter 2 min.

Har jag ÄL igen? Vi har inte haft sex Sen i måndags o vi har en son så de blir ju inte förens 8 ikväll.

Är de försent då?

Tog även ett gravtest för att bara kolla o de va ju negativt så klart.

Ja det ser ut som ett väldigt positivt äl-test!

Sexa på! Det är inte försent.
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017