Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Hade lite funderingar i början på mitt nya förhållande ang hennes tidigare leverna.
Rykten/gliringar gick om att hur tusan kan du vara ihop med henne som knullat runt halva norra Stockholms län, haft kks hit och dit mm mm samtidigt som hon varit gift .
Men ännu så länge funkar det bra tycker jag, men märker jag att det börjar spåra ur så flyttar jag på en gång.
¨Ok, men det är relaterat till kvinnlig oförmåga att förstå vad som skrivs¨
¨Lämna det till en kvinna att slänga en miljon nonsens ord på något extremt enkelt utan att få något sagt alls.¨
Anser du att det är värt att debattera med någon som gör såna inlägg?
Jag själv söker kärleken igen efter 10 årigt förhållande. Jag kan säga att jag drar öronen till mig om killen haft väldigt få sexpartners. Varför? Jo! Jag vill inte hamna i situationen där killen känner att han skulle vilja ha mer erfarenhet och däe man riskerar att bli bedragen eller lämnad för den orsaken. Nääää. Skaffa erfarenhet när du e singel. Ta med dig din erfarenhet till kvinnan du vill viga ditt hjärta till. Samma sak gäller för kvinnan. Då kan två erfarna personer ge varandra allt och inte känna att dem gått miste om nåt, och allvar.........slampa?!?! Häng med i utvecklingen. Mannen o kvinnan har lika stor rätt till att utforska sin sexualitet. Det vikigaste är bara........skydda dig, va rädd om dig oavsett om du är man eller kvinna.
¨Ok, men det är relaterat till kvinnlig oförmåga att förstå vad som skrivs¨
¨Lämna det till en kvinna att slänga en miljon nonsens ord på något extremt enkelt utan att få något sagt alls.¨
Anser du att det är värt att debattera med någon som gör såna inlägg?
JA SJÄLVKLART, då är ju risken rätt stor att även en fuling som jag kan få sig ett ligg, slampor är inte så nogräknade som den perfekta svenssons kvinnan låtsas vara.
förstår bättre vad du menar nu men det får ju stå för den och dens argumentation att presentera de där kommentarerna vilket kommer representera graden trovärdighet och hur övertygande det är. Man kan ju även attackera och bryta ner dom citaten också tillslut har personen inget case. OM det nu är så att man själv har rätt och den har fel. Man kan fråga efter källor på de citaten eller om det är något egenpåhittat. Åsikter får man alltid ha, det betyder inte att påståendena är rätta
uppmanar du att man ska negligera någons inlägg utan vidare motivering riskerar du din egen trovärdighet tyvärr
som svar på din fråga om det är värt det, är väl upp till var och en och vilket budskap man vill få fram och till vilket pris
JA SJÄLVKLART, då är ju risken rätt stor att även en fuling som jag kan få sig ett ligg, slampor är inte så nogräknade som den perfekta svenssons kvinnan låtsas vara.