• Anonym (Glidaren)

Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?

Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?
  • Anonym (hur?)
    Anonym (..) skrev 2017-03-04 14:23:33 följande:
    Tro mig Milfy, jag har verkligen försökt förstå vad du vill ha sagt :/ och jag menar inte det på något elakt sätt, utan är genuint intresserad varför du inte tycker att kvinnofientlighet är en åsikt eller tyckande.

Kanske är det bättre att vi lägger ner här då du inte verkar vilja ge mig ett rakt svar som jag kan förstå. Som du skrev, vi kanske lever på olika planeter :)
    "Det går inte att fäkta mot väderkvarnar"     ett citat från tidigare i tråden som verkar passa förträffligt på Milfy
  • Anonym (..)
    Anonym (hur?) skrev 2017-03-08 14:32:00 följande:

"Det går inte att fäkta mot väderkvarnar"     ett citat från tidigare i tråden som verkar passa förträffligt på Milfy

Agreed
  • Anonym (visst)

Jag är ihop med en slampa, och det är nice.

• Anonym (Milfy)
    Anonym (..) skrev 2017-03-08 15:28:50 följande:
    Agreed
    Anonym (hur?) skrev 2017-03-08 14:32:00 följande:
    Gud, jag önskar jag vore så manlig och duktig och kunde så mycket som ni kan.
    Det vore skönt också att veta och förstå så lite om manligt förtryck som ni verkar göra. Drömmer mig bort lite och ler.
    Vilka hjältar ni är. Puss och kram till er båda finingar!

• holidodi

Det är inget konstigt att människor ligger med varandra kors och tvärs. Och en kvinna eller man som ofta har sex med olika partners tycker säkert sex är roligt. Att försöka sätta pekpinnar på hur andra människor ska leva sina liv med nedslående ord är däremot fel. Vem har gett oss den rätten att göra det, ingen och den rätten har vi inte. Vi kan tycka att det är fel att ha sex med många partners. Men då kanske man inte ska vara med en sådan person som är det eller tycker om att vara det.

• Anonym (..)
    Anonym (Milfy) skrev 2017-03-09 16:28:02 följande:

Det vore skönt också att veta och förstå så lite om manligt förtryck som ni verkar göra. Drömmer mig bort lite och ler.

Och jag önskar att även jag som KVINNA kunde slänga ur mig steriotypiska könsindikationer baserat på andras texter :) också härligt att du anser att det är ett manligt drag att vara "duktig" och "kunnig". Blåst som jag själv är har jag alltid trott att kunskap beror på individen snarare än könet. Puss tillbaka till dig som har så härliga fördomar!
  • Pussan
    Anonym (visst) skrev 2017-03-08 15:30:58 följande:

Jag är ihop med en slampa, och det är nice.

Härligt, men inte konstigt, många vill faktiskt vara ihop med oss. 
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (..) skrev 2017-03-09 18:22:08 följande:
    Och jag önskar att även jag som KVINNA kunde slänga ur mig steriotypiska könsindikationer baserat på andras texter :) också härligt att du anser att det är ett manligt drag att vara "duktig" och "kunnig". Blåst som jag själv är har jag alltid trott att kunskap beror på individen snarare än könet. Puss tillbaka till dig som har så härliga fördomar!
    Jag anser inte att det är et manligt drag att vara duktig. Läs texten. Manlig och duktig betyder INTE manlig=duktig. Det är TVÅ saker.
  • Anonym (hur?)
    Anonym (Milfy) skrev 2017-03-09 16:28:02 följande:

Och vad får dig att uttala dig om vad jag förstår om manligt förtryck? Och vad har det ens för betydelse vad jag vet och förstår om det? Har ju bett dig försöka förklara men det verkar du inte intresserad av. Nu har du fått två frågor som handlar om kvinnofientlighet som du inte lyckas svara på. Så vem är det egentligen som inte verkar ha kunskaperna om vad frågan handlar om?

Om det är så att du tycker det verkar som att jag förstår så lite och du är emot kvinnoförtryck osv. varför tar du då inte chansen att förklara ordentligt och ge raka svar på frågorna du får?

Det hjälper ju inte direkt din sak att vara så undvikande och istället för att ge raka svar komma med en massa sarkasmer
  • Anonym (..)
    Anonym (Milfy) skrev 2017-03-10 09:41:27 följande:

Jag anser inte att det är et manligt drag att vara duktig. Läs texten. Manlig och duktig betyder INTE manlig=duktig. Det är TVÅ saker.

Okej, men du tycker iallafall att det är ett manligt drag att vara kunnig, så fortfarande lika fördomsfullt i mina ögon.

Och helt ärligt vet jag inte ens vad du får ut av dina inlägg. Det känns mest som att du bara är ute efter att dumförklara alla andra utom dig själv.
Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?