Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
"Det går inte att fäkta mot väderkvarnar" ett citat från tidigare i tråden som verkar passa förträffligt på Milfy
Jag är ihop med en slampa, och det är nice.
Det är inget konstigt att människor ligger med varandra kors och tvärs. Och en kvinna eller man som ofta har sex med olika partners tycker säkert sex är roligt. Att försöka sätta pekpinnar på hur andra människor ska leva sina liv med nedslående ord är däremot fel. Vem har gett oss den rätten att göra det, ingen och den rätten har vi inte. Vi kan tycka att det är fel att ha sex med många partners. Men då kanske man inte ska vara med en sådan person som är det eller tycker om att vara det.
Gud, jag önskar jag vore så manlig och duktig och kunde så mycket som ni kan.
Det vore skönt också att veta och förstå så lite om manligt förtryck som ni verkar göra. Drömmer mig bort lite och ler.
Vilka hjältar ni är. Puss och kram till er båda finingar!
Jag är ihop med en slampa, och det är nice.
Gud, jag önskar jag vore så manlig och duktig och kunde så mycket som ni kan.
Det vore skönt också att veta och förstå så lite om manligt förtryck som ni verkar göra. Drömmer mig bort lite och ler.
Vilka hjältar ni är. Puss och kram till er båda finingar!
Jag anser inte att det är et manligt drag att vara duktig. Läs texten. Manlig och duktig betyder INTE manlig=duktig. Det är TVÅ saker.