Inlägg från: Anonym (Milfy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Milfy)

Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?

Anonym (hur?) skrev 2017-02-26 09:24:34 följande:
    frågan är varför man föreslår något sådant i en diskussion, ska man inte lyssna på alla?
    Nej kvinnofientlighet skall man inte lyssna på. Rasister likaså.
    Capich?
  • Anonym (Milfy)
    bestofthebest8 skrev 2017-02-26 10:04:10 följande:

Ska man lyssna på andras åsikter eller hålla sig till sin egen och vara orubblig? Läser man mellan raderna här framstår det som att det förstnämnda är fallet för att vara "stark".

Kvinnofientlighet och rasism är inte åsikter.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (hur?) skrev 2017-02-26 10:13:58 följande:
    och det bestämmer du?
    Om det var din kontring så kommer vi inte så mycket längre.
  • Anonym (Milfy)

Det många inte verkar fatta är att tex kvinnofientlighet inte är en åsikt eller ett tyckande...

• Anonym (Milfy)
    Anonym (..) skrev 2017-03-02 16:59:12 följande:
    Okej, vad definierar du som kvinnofientlighet då?
    Om du har följt tråden och inte kan dra några slutsatser har jag tyvärr inget mer att tillföra för din del.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (hur?) skrev 2017-03-02 17:54:49 följande:
    Är kvinnovänlighet en åsikt eller tyckande då?
    Att vara vänlig oavsett kön tillhör vanlig respekt, sunt förnuft och god uppfostran.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (hur?) skrev 2017-03-02 22:14:37 följande:
    Du ger ju inte svar på några frågor vare sig från mig eller Anonym (..) 
    På vilket sätt var inte det ett svar? Jag lägger ner nu, det känns som vi är på helt olika planeter.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (hur?) skrev 2017-03-03 10:39:12 följande:
    Och just det, glömde det här delen: Om du vill lägga ner så är det helt ditt val eftersom det påverkar endast DIN trovärdighet och inte på något sätt ger dig mer rätt i frågan
    Så om man inte svarar JA eller NEJ på en fråga som du ställt så är det inget svar på frågan??? Då har jag en fråga till dig...Har du slutat slå din fru/partner?
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (..) skrev 2017-03-03 23:31:38 följande:
    Hur tolkar du andras inlägg egentligen? Du har fått två frågor, och inte ens på fyra inlägg har du lyckats svara på någon av dessa två frågor. Varför gör du dig så stort besvär att undvika att svara? Står du inte för ditt inlägg? Eller vill du bara provocera?
    Detsamma. Om du försöker riktigt ordentligt kanske du kan hitta svar?
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (..) skrev 2017-03-08 15:28:50 följande:
    Agreed
    Anonym (hur?) skrev 2017-03-08 14:32:00 följande:
    "Det går inte att fäkta mot väderkvarnar"     ett citat från tidigare i tråden som verkar passa förträffligt på Milfy
    Gud, jag önskar jag vore så manlig och duktig och kunde så mycket som ni kan.
    Det vore skönt också att veta och förstå så lite om manligt förtryck som ni verkar göra. Drömmer mig bort lite och ler.
    Vilka hjältar ni är. Puss och kram till er båda finingar!

• Anonym (Milfy)
    Anonym (..) skrev 2017-03-09 18:22:08 följande:
    Och jag önskar att även jag som KVINNA kunde slänga ur mig steriotypiska könsindikationer baserat på andras texter :) också härligt att du anser att det är ett manligt drag att vara "duktig" och "kunnig". Blåst som jag själv är har jag alltid trott att kunskap beror på individen snarare än könet. Puss tillbaka till dig som har så härliga fördomar!
    Jag anser inte att det är et manligt drag att vara duktig. Läs texten. Manlig och duktig betyder INTE manlig=duktig. Det är TVÅ saker.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (hur?) skrev 2017-03-10 10:36:04 följande:
    Och vad får dig att uttala dig om vad jag förstår om manligt förtryck? Och vad har det ens för betydelse vad jag vet och förstår om det? Har ju bett dig försöka förklara men det verkar du inte intresserad av. Nu har du fått två frågor som handlar om kvinnofientlighet som du inte lyckas svara på. Så vem är det egentligen som inte verkar ha kunskaperna om vad frågan handlar om?

Om det är så att du tycker det verkar som att jag förstår så lite och du är emot kvinnoförtryck osv. varför tar du då inte chansen att förklara ordentligt och ge raka svar på frågorna du får?

Det hjälper ju inte direkt din sak att vara så undvikande och istället för att ge raka svar komma med en massa sarkasmer
    Ställde en fråga till dig som inte alls fick svar...
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (..) skrev 2017-03-10 13:12:55 följande:
    Okej, men du tycker iallafall att det är ett manligt drag att vara kunnig, så fortfarande lika fördomsfullt i mina ögon.

Och helt ärligt vet jag inte ens vad du får ut av dina inlägg. Det känns mest som att du bara är ute efter att dumförklara alla andra utom dig själv.
    Förstår att du behöver tolka in mycket till din fördel i det jag skriver så att du inte skall känna dig dum. Dina inlägg är komiskt nog snäppet värre eftersom din enda poäng är att få sista ordet. Substanslöst och ett evigt hackande.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (..) skrev 2017-03-10 23:59:00 följande:
    Åh, vad du är tröttsam. Läs igenom dina egna inlägg. Du har haft kass och tråkig attityd från början, och detta trots att ingen argumenterat emot dig utan bara bett dig förklara vad du menar. Det kommer inte spela någon roll vad jag skriver, då du är ovillig att föra en normal diskussion. Jag lägger ner här, och jag struntar fullkomligt i ifall du eller jag får sista ordet. Så kör på och nedvärdera mig såsom du gjort i minst hälften av dina inlägg, för jag kommer inte svara dig något mer.
    Om det är sant så är det fantastiskt :) :)
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (hur?) skrev 2017-03-14 11:47:40 följande:
    jag svarade nej på din fråga, eller har jag missat någon fråga och isåfall vilken?

tycker att du kan börja svara på frågor också och inte som svar bara kräva svar på dina egna, varför ska bara jag svara och inte du?   men jag har uppfattat en fråga från dig och den svarade jag nej på. Har jag missat någon fråga från dig så får du gärna påpeka vilken och även själv svara på min fråga: Anser du att kvinnovänlighet är en åsikt eller ett tyckande?
    Gör som din smarta kompis här i tråden och ge dig.
    Din fråga jämförde jag med "Har du slutat slå din fru?" som du inte har svarat på.
    Som jag skrev tidigare så kan jag inte bidra med mer om du har läst tråden och tycker det ändå är oklart. Så lägg ner din attityd. Jag har inte krävt någonting mer än att slippa härskartekniker från osäkra män med små kukar.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (visst) skrev 2017-03-16 10:59:21 följande:
    Jasså, inte enligt min erfarenhet. Men ni kanske är så pissiga i sängen att era tjejer tröttnar på er.
    Så trevligt det är när det visas sådan respekt.
Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?