Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Om du fick reda på att en tjej har legat runt med många killar skulle du ändå kunna tänka dig att bli tillsammans med henne?
Vad har du erfarenhet måste jag fråga om? Att ligga med horor?
Eftersom du blir så upprörd att män inte vill bli tillsammans med slampor så måste jag fråga vad detta kan bero på....
Beträffande kvinnor har jag några längre förhållanden och ett antal kortare förhållanden i bagaget. Samtliga med självständiga, framgångsrika och fria kvinnor som inte låtit sig begränsas av trångsynthet. Såna kvinnor är synnerligen attraktiva som jag ser det, även om de råkar vara sexuellt frigjorda. De kan möta mig på den nivå jag själv befinner mig, i alla avseenden. Jag har däremot ingen erfarenhet av prostituerade som du insinuerar. Den definition av slampa som du använder existerar inte överhuvudtaget i min föreställningsvärld. Möjligen skulle man kunna tillskriva dig själv det epitetet på basis av vad du låter oss förstå i det du skriver. Förutsatt att manliga slampor existerar förstås.
Beträffande mina övriga erfarenheter är det såna som traditionellt brukar anses som mycket manliga. Men det var väl inte dessa du frågade efter.
Avslutningsvis krävs det en hel del mer än dina inskränkta inlägg för att göra en man som mig upprörd. Jag roas snarare av dem. Annars skulle jag inte bemöda mig att besvara dig.
Jag är tämligen trygg i min manlighet och behöver inte förhäva mig på andras bekostnad, framförallt inte på kvinnors.
Tveksamt. Att du känner att du behöver skryta med dina agna sexuella framgångar och din egen person, samtidigt som du försöker trycka ned männen du svarar och kalla dem pojkar, visar att du sannolikt är allt annat än speciellt trygg.
Väldigt få faktiskt trygga män beter sig så, det är nästan alltid män som inte riktigt är nöjda, antingen med sin karriär, sina vänner eller sitt kärleksliv, eller något annat. Jag tror det är nåt som skaver.
Om du är faktiskt trygg så skulle du kunna bidra till tråden och lyfta fram kunskap och inte bara ägna dig åt dig själv och masturbera med dina egna demoner i den.
Alternativen va dåliga. Vad spelar det för roll om hon legat med 1 eller 100?
Definiera slampa?, är det är tjej/kvinna som har haft sex med många så ser jag väl inte det som att hon vore en slampa, men skulle nog tänka mig för i ett förhållande, kanske hon inte kan hålla sig till en.
Jag tänker inte på att hon är besprutad av en hel arme bara. De rör mej inte i ryggen helt enkelt.