Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten

Nu hälsar moderaterna att man avser att ska släppa alkoholen fritt i mataffärer och bura in 13-åringar som begår brott..

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Rataxes skrev 2019-10-19 11:53:56 följande:
    Inte en dag för tidigt. Det finns kanske hopp om moderaterna?

Jaha  du vill alltså sätta 13 åriga barn i fängelse. Den auktoritära liberalismen har talat.

• KillBill
    nattuw skrev 2019-10-19 17:30:19 följande:

Du ser en skillnad när det finns en risk för att det är du själv som kan drabbas istället för när det bara är någon annan som drabbas.

Jag tror inte att jag och Padirac är så oroliga av oss. Varför undrar du kanske? Tja kolla in den här lilla filmen så förstår du varför!

www.aftonbladet.se/tv/a/259902/sd-valjare-samst-verklighetsuppfattning
  • KillBill
    Missermajser skrev 2019-10-20 00:14:24 följande:

Nu förstår jag varför den auktoritära högern så gärna vill censurera svt!

Det är kemtrailsen och 5g strålingen som avkodar de krypterade vänsterbudskapen inuti våra hjärnor om vi går utan folie.

https://samnytt.se/statstelevisionen-i-attack-mot-5g-motstandarna-kopplar-dem-till-rysk-konspiration

FDFMGA skrev 2019-10-20 09:32:53 följande:
    Åh fan - 5G som en del av konspirationen.

Elallergihögern har talatSkrattande
  • KillBill

I kvällen Agenda beskrevs effekterna av Moderaternas nya skattepolitik. En höginkomsttagare som Ulf Kristersson kommer få en skattesänkning på mer än 10 000 kronor varje månad. En kvinnlig väktare som tjänar 30 000 kronor per månad får nöja dig med 300 kr. För den arbetslöse och den sjuke blir det mycket värre då moderaterna vill sänka ersättningen till arbetslösa och införa stupstocken för sjuka igen. Det är så moderaterna, SDs bundsförvanter, prioriterar.

• KillBill

Trodde ni att Kristersonskulle nöja sig med att värnskatten slopas? Moderaternas skatteförslag innebär att skatten sänks  ytterligare för höginkomsttagare och exempelvis får Ulf Kristersson själv en skattesänkning på mer än 10 000 kronor per månad samtidigt som Moderaterna höjer skatten på mat och genomför försämringar för sjuka och arbetslösa. Klassisk moderatpolitik helt enkelt..

• KillBill

Avdelningen det var värre förr (när M regerade)

• KillBill
    Kverulant67 skrev 2019-11-03 02:47:47 följande:

Jag orkar inte läsa 1039 sidor men undrar om någon frågat om S samarbete med V som har sina rötter i bra mycket värre ideologi än SD???

Kan du förklara på vilket sätt nazism skulle vara bra mycket bättre än kommunism? Själv tycker jag att nazism och kommunism är lika dåliga ideologier.
Svar på tråden Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten