Anonym (Blått) skrev 2024-07-26 12:34:07 följande:
Jag skrev att moderaterna försökte. Att ens nämna invandringsfrågan på tal var att ge mer syre åt sossarna för att angripa motparten som främlingsfientliga.
Arbetskraftsinvandringen kan jag hålla med om att det var dumt. Men fanns det ett bättre alternativ menar du?
I tysthet såg sossarna till att låta Migrationsverket ta hand om invandringspolitiken. invandrarverket var ?någorlunda reglerat? men invandringen tre dubblades efter att sossarna gjorde om spelreglerna.
Sossarna har ett selektivt minne och skulle behöva rehabilitering för sitt sviktande minne.
Ibland kan jag inte låta bli att fundera på om S har utstuderat invandrarfrågan för att det ska gynna en själv.? S är maktgalna och tar till alla medel för att få sitta kvar vid makten. S köpte röster från muslimska förbund, därutöver är S det enda parti som finansieras ekonomiskt av ett fackförbund.
Du tycks inte tänka längre än vad näsan räcker. TV4 gör en dokumentär lägligt innan valet. Det Finns inte en chans i världen för SD att utreda händelsen för att ge sin version av händelsen. Korrupta som Sossarna är ser man till att plocka bort personer som kritiserar dokumentären.
Jag hade velat att utredningen gick vidare, för då hade vi fått svar på riktigt. Men Peter Hultqvist har sett till att lägga locket på?
Detta är svensk politik i sitt ess!
Det är patetiskt av dig att skylla på S. under mellan 2007 och 2010 hade M:s regeringsunderlag egen majoritet i riksdagen och under åren 2010 - 2014 hade M:s regeringsunderlag majoritet tillsammans med SD. Även under åren 2015 till 2022 har de borgerliga partierna och SD haft majoritet i riksdagen.
Vad är det för dravel om att S har gjort om spelreglerna? Det var M som bad svenska folket öppna sina hjärtan och det var M som införde världen mest liberala regelverk för arbetskraftinvandring.
Nu ska du även skylla SDs förlorade väljarstöd på någon annan när SD har sig själva att skylla. Svenska folket gillar helt inte partier som likt Vladimir Putin har anställda troll arméer som pumpar ut politisk propaganda via anonyma trollkonton.