• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • LinaJ87
    Tisse85 skrev 2017-02-08 10:51:44 följande:

Det finns såna early test, var det sånt du använde?

Snart är kl 15 här..

Som sagt ditt test kan helt enkelt bara vara för tidigt.

Mitt var ett sånt där superdupertidigt som mäter redan från 5 istället för vanliga 25.

Vi får se hur det blir på BIM.

Nu ser jag framemot att se ditt positiva test!!! <3
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-08 11:09:27 följande:

Mitt var ett sånt där superdupertidigt som mäter redan från 5 istället för vanliga 25.

Hade med ett sånt som mätte från 10.

Snart kommer posten :D
  • Skrutt 83

Hänger gärna på här om man får? Positivt äl-test idag, beräknad äl imorgon. Bim runt 22/2 men kommer inte klara mig från att testa senare än äl+9 testmissbrukarw som man är! :)

• Lillen 84
    Earthdancer skrev 2017-02-08 09:25:04 följande:

Dagens, vad tror ni?

Lite fundersam då jag raglade ur sängen tidigt i morse för att testa innan mannen åkte till jobbigt. Tog ett rfsu då och kunde kanske se ett svagt streck med god vilja, mannen såg inget. Gick och la mig igen och sov några timmar till och tog detta nu på förmiddagen. Bim idag enligt app men tror eventuellt att ägget släppte senare än vad appen säger.

Ser två stycken. :D
  • Tisse85
    Tisse85 skrev 2017-02-08 12:12:10 följande:

Hade med ett sånt som mätte från 10.

Snart kommer posten :D

3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-08 11:09:27 följande:

• Tisse85
    Callisia skrev 2017-02-07 20:22:24 följande:

Imorgon kl 15! Ohhhh Du måste att skriva direkt och meddela hur det gick. Sitter här och vill höra. Jag vet, har också läst om 25%chans att ägget blir befruktat. Det låter inte särskilt bra. Om man tänker på att var fjärde månad kanske man har tur och kan bli gravid då :/

Japp, man får sexa var fjärde dag så borde man få till det. Tur att spermierna lever flera dygn! :D

Jag tycker det har stuckit lite i nedre magen idag. Idag har jag verkligen varit hur yr som helst när jag rest mig upp. En gång fick jag sätts mig ner igen för det nästan svartnade. Antingen är det riktiga gravidtecken eller så är jag bara såå trött mentalt av att hjärnan går på högvarv för jag tänker så mycket på allt...

Är så himla lycklig <3
  • LinaJ87
    Tisse85 skrev 2017-02-08 14:30:12 följande:

Åh, Megastort grattis! <3
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-08 14:40:07 följande:

Åh, Megastort grattis! <3

Tack <3

Jag vill följa dig hela vägen till ditt plus oxå.

Och självklart framöver med.
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?