• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • Puffmajs
    Booties skrev 2017-02-07 20:58:51 följande:

Något du har upplevt tidigare? :S Haha jag har hamnat i symtomletarträsket! Min sambo gick tom in och beställde ett Testa tidigt-test till oss xD

Haha meh! Vi har ju bim samtidigt ska du testa före mig ;) vad tog ni för test? Så testar vi samtidigt haha :) jag hade så när jag plussade sist, men vill inte ropa hej än haha
  • Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-07 20:53:46 följande:

Har också fått såna flytningar!

Jag har också rikliga flytningar. Men läser man om flytningar så kan man ha det utan att det är något onormalt. Men också få ökade innan graveditet.
  • Lillen 84

Ska bli intressant och se hur det blir när ni testar håller tummarna :D

Jag har fortfarande inga tecken på mens. Men väldigt ömma bröstvårtor och flytningar. Är på dag 28 idag ca. Brukar ligga på 25 till 28. Och idag var det negativt. Men tänkte fint ge upp än. :D

• Puffmajs
    Lillen 84 skrev 2017-02-07 21:28:22 följande:

Jag har också rikliga flytningar. Men läser man om flytningar så kan man ha det utan att det är något onormalt. Men också få ökade innan graveditet.

Ja man kan ju likagärna ha det annars med men att man inte tänker på det på samma sätt :) men har haft rikliga alla tre graviditeter :)
  • LinaJ87
    Lillen 84 skrev 2017-02-07 21:31:37 följande:

Ska bli intressant och se hur det blir när ni testar håller tummarna :D

Jag har fortfarande inga tecken på mens. Men väldigt ömma bröstvårtor och flytningar. Är på dag 28 idag ca. Brukar ligga på 25 till 28. Och idag var det negativt. Men tänkte fint ge upp än. :D

Håller tummarna för dig och att det bara är hormonerna som tar lite extra tid på sig!
  • LinaJ87
    Tisse85 skrev 2017-02-07 19:08:07 följande:

Hur i hela friden har du lyckats vänta :) de är starkt jobbat.

Jag kommer inte kunna sova, ska vänta här tills du har gjort det inatt :D

Ingen aning! Men hade absolut inte kunnat vänta till söndag!

Haha. Hur ska jag kunna sova då?
  • Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-07 21:33:19 följande:

Ja man kan ju likagärna ha det annars med men att man inte tänker på det på samma sätt :) men har haft rikliga alla tre graviditeter :)

Ja håller tummarna.

De som e mest udda med mig just nu är att jag e så hängig. Har varit de en vecka nu. Lite yr och sover som en stock. Men är iof förkyld också.
  • Lillen 84
    LinaJ87 skrev 2017-02-07 21:33:51 följande:

Håller tummarna för dig och att det bara är hormonerna som tar lite extra tid på sig!

Tack och lyckatill med testet :D
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-07 21:38:59 följande:

Ingen aning! Men hade absolut inte kunnat vänta till söndag!

Haha. Hur ska jag kunna sova då?

Jag kollar igenom alla masterchefs pogram som finns, o när någon åker ur tävlingen så gråter jag lite :)
  • Puffmajs
    Lillen 84 skrev 2017-02-07 21:39:35 följande:

Ja håller tummarna.

De som e mest udda med mig just nu är att jag e så hängig. Har varit de en vecka nu. Lite yr och sover som en stock. Men är iof förkyld också.

Håller tummarna för dig med :)

Sover du på dagen med?
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?