• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • Puffmajs
    becca90 skrev 2017-01-31 09:30:34 följande:

Heej :)

Jag har Bim 8-9/2 men är gärna med ändå? :)

Ja mer än gärna! ???? har du barn sedan tidigare?
  • Puffmajs
    Cniss90 skrev 2017-01-31 09:50:46 följande:

Får man vara med även att jag har BIM runt den 17:e?

Beräknad ägglossning på lördag! Men jag har en känsla över att jag redan kan ha haft den då jag fick äggviteflytningar två dagar efter mensens slut, hm är så förvirrad.

Ja självklart :) jag har beräknad ägglossning idag eller imorgon, tiden går så himla långsamt haha.. Har ni försökt ha regelbundet sex?
  • Puffmajs
    becca90 skrev 2017-01-31 09:55:04 följande:

Nej det är andra försöket men egentligen första riktiga försöket med äl tester, har positivt äl test den 21/1. :)

Själv då?

Okej! :) håller tummarna! Jo jag har två barn, en på fyra år och en på snart åtta månader :)

Första försöket för denna gången då :)

Har blivit gravid på första försöket alla tre graviditeter (ett mf) men har en känsla av att det inte går lika lätt denna gång.
  • Puffmajs
    Cniss90 skrev 2017-01-31 10:49:19 följande:

Visst går tiden långsamt !

Fast samtidigt så har våra snart 7 månader gått snabbt som vi har försökt.

Försöker se det positiva i allt även om det inte är så lätt.

Har ni försökt länge?

quote=77364151][quote-nick]LinaJ87 skrev 2017-01-31 10:04:54 följande:[/quote-nick]

BIM den 12:e. Tiden går sinnessjukt långsamt.

[/quote]

Vi började försöka denna månad. Har två söner sedan tidigare :) blivit gravid på första försöket på båda, samt ett missfall i bagaget. Men känns som att vi kommer få vänta längre denna gång.

Men tänk tjejer om vi kunde få plus lagom till alla hjärtans dag ????
  • Puffmajs
    Flowergirl93 skrev 2017-01-31 11:45:59 följande:

Min förra mens började 5 januari och slutade 10 januari. Enligt en ägglossningsapp väntar jag på BIM den 10 februari. Det här är andra försöket så hoppas! ????

Håller tummarna!
  • Puffmajs
    Cniss90 skrev 2017-01-31 12:48:53 följande:

Ja man blir tokig på den där väntan , hahaha.

Vi har regelbundet sex. 5-6 gånger efter mensens sista dag gram till beräknad ägglossning. Men ännu inte lyckats tyvärr.

Hur går det för er?

Jo vi kör på bara haha, ungefär som ni. Varje dag ???? har så ont idag, känner alltid av ägglossning.. Gör ont att ha sex, att gå, stå ha allt haha
  • Puffmajs
    Cniss90 skrev 2017-01-31 12:46:04 följande:

Mysigt med två barn, men tråkigt med missfallet.

Håller verkligen tummarna för er och ja tänk om det kan vara ett plus på alla hjärtans dag. :) vilken lycka.

Hur gamla är ni? :)

quote=77364616][quote-nick]Puffmajs skrev 2017-01-31 11:45:47 följande:[/quote-nick]

Vi började försöka denna månad. Har två söner sedan tidigare :) blivit gravid på första försöket på båda, samt ett missfall i bagaget. Men känns som att vi kommer få vänta längre denna gång.

Men tänk tjejer om vi kunde få plus lagom till alla hjärtans dag ????

[/quote][/quote]

Ja tänk om, man kan ju alltid hoppas! Han är 24 och jag är 27 :) ni då?
  • Puffmajs
    Mijjan skrev 2017-01-31 19:39:06 följande:

Jag hoppas inte få mens ungefär då ;) Fick tyvärr missfall för två veckor sedan. Ett efterlängtat plus blev kortvarigt men borde haft ägglossning i helgen så nu är det bara att hålla tummarna att det går vägen igen <3

Jag beklagar missfallet, hann du gå långt? Man blir så ledsen och nedstämd oavsett. Kram

Har också ett missfall i bagaget och jag vet hur det känns. Jag kan trösta dig med att vi blev gravida direkt efter, så jag hoppas ni också blir det!
  • Puffmajs
    Jaacky skrev 2017-01-31 22:08:39 följande:

Hej!

Jag har också beräknad BIM den 14e februari.

Följs gärna åt ??

Jaa vad kul! Hur ska vi hålla oss från att testa för tidigt? Haha!
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?