Följas åt i väntan på bim?
Jag har bin mellan 14-16 februari????
Jag har bin mellan 14-16 februari????
Hoppar gärna in här :) Är 26 och detta blir första barnet, hoppas vi. Denna månaden var vårt första försök, har BIM runt den 16e. Ahhhhh 12 dagar! Kommer ju bli tokig.
Konstigt att man kan känna på sig saker ibland bara. Någon särskild anledning till att det känns långt borta? :)
Nej, inga tester. Tänkte att vi skulle försöka några månader utan. Har följt min menscykel rätt länge, så hoppas och tror att vi kanske träffar ägglossningen ändå :)
Jag är också sjukt trött. Dottern är sjuk så visst blir man extra trött av det också. Har fått tillbaka lite mensvärk.
Absolut har jag köpt test, har du? Det gjorde jag illa kvickt. Ska kanske testa en om en vecka, redan på lördagen. Det står på testen att de kan användas några dygn före BIM så kanske jag chansar eftersom jag har svårt att vänta! Haha
Jag är också sjukt trött. Dottern är sjuk så visst blir man extra trött av det också. Har fått tillbaka lite mensvärk.
Absolut har jag köpt test, har du? Det gjorde jag illa kvickt. Ska kanske testa en om en vecka, redan på lördagen. Det står på testen att de kan användas några dygn före BIM så kanske jag chansar eftersom jag har svårt att vänta! Haha
Haha okej :) Hur många försök har ni gjort hittills?
Hoppas det. Det är ju lite läskigt med första, det är ju nu man får reda på om något isf inte funkar.
Det låter spännande att du har molande värk i magen. Det kanske är ägget som håller på att växa fast i livmodern :) Har just läst på vad som händer veckan efter ägglossning vid graviditet. :D
Jag köpte Clearblue på apotea. Vanliga test med + eller -. Såg att där även fanns digitala nymodigheter med angivet hur långt gången man är i graviditeten.
Hej!
Jag har BIM runt 14e jag också är på ÄL+5 idag och har börjat prova med progesteronkräm efter ett mf i november. Så får hålla tummarna och se om det ger någon effekt men är ju som sagt så segt att vänta!! Tänkte man skulle försöka hålla sig ifrån att testa iaf men vore ju kul att plussa på alla hjärtans dag, som present till killen!
Tack man har ju förstått här genom familjeliv att det är bra mycket vanligare än man trott innan... Supertråkigt när det händer! Men man får försöka tänka att det helt enkelt inte var meningen då är det en tvåa ni försöker med??
Har haft molvärk i flera dagar