• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Mijjan skrev 2017-02-11 13:00:09 följande:

Grattis till alla plus <3 Menar det verkligen :) Även om spökstreck känns lite trist är det iaf bättre än beskedet jag fick imorse

Har BIM idag (kanske?). Hade som sagt missfall för en månad sedan och vet inte hur min menscykel förväntas bete sig nu :/ Är så sjukt ledsen. Jag trodde verkligen jag var gravid. Har haft masa symtom med molvärk i flera veckor, flytningar i mängder och massa PMS och gråtattacker (har ALDRIG DET annars). Men tji fick jag tydligen :( Bara vänta å se om å när mensen dyker upp men känns lättare att få avsaknad av sträck än en snyting med INTE gravid på testet. Plus att jag slösade 130 spänn på ett test för jag var "säker" på resultatet :P Pengar jag kunde gjort något roligare för...

Jag hoppas tanten håller sig borta och att du bara tagit för tidigt, att du kanske hade ägglossning lite senare än vad du trott :)

Undrar hur mycket pengar man slösar egentligen? Vill nog inte veta!
  • Puffmajs
    PinkLipstick skrev 2017-02-11 17:40:31 följande:

Ja ska göra de ! :D åh hoppas hoppas hoppas ! Vill verkligen nu..! Även om vi inte försökt så länge så känns de verkligen som man hållt på hur länge som helst.. denna eviga väntan.. man får hålla sig sysselsatt! :)

Jag hoppas, ja har ju verkligen som typ dina symtom, så jag hoppas de stämmer här också ! :D de första ja gör imorgon e o springa på toa.. åh ! Tänk om ja får väcka sambon me ett glädjetjut :D vore ju awesome !

Ja, varje dag känns som en vecka :p

Ja gör det och uppdatera oss! Jag håller tummarna, nu blev jag nervös :D
  • Puffmajs

[quote=77402939][quote-nick]PinkLipstick skrev 2017-02-11 22:49:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Haha ja jag blir så spänd för din skull :D

• Puffmajs
    Callisia skrev 2017-02-11 23:40:33 följande:

Tack snälla du för det. Ja jag ska väl stanna kvar här i tråden. Just nu behöver jag ett par dagar att vara besviken på, sedan laddar jag om och försöker när nästa tåg går. Har just beställt ägglossningstest.

Jag förstår dig, ta en liten paus, ladda om batterierna <3 vi finns här :)
  • Puffmajs
    PinkLipstick skrev 2017-02-12 08:00:12 följande:

Haha ja jag blir så spänd för din skull :D

Inga känningar om nå.. och testet stirrade tyvärr negativt tillbaka :( invänta tanten så får man försöka nästa gång igen.. jävla skit.. ursäkta språket. :/[/quote]

Kanske bara för tidigt?
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-12 10:04:43 följande:

Kanske bara för tidigt?

Neeej? Men vi såg ju förut? När har du Bim? Vilket test använde du?[/quote]

Jo jag är gravid men det blev nog lite galet :) inte jag som skrivit detta med negativt :)
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-13 05:31:46 följande:

Vaknade 5:15, hoppade upp och kissade i kopp. Första digitala funkade inte men andra gav detta utslag. Jag vill berätta för världen men inte ens min man vet än. Lämnade Stickan i badrummet, får se om han lägger märke till den när han vaknar.

Åååh grattis!
  • Puffmajs
    Skrutt 83 skrev 2017-02-13 10:21:24 följande:

Hur går det för er tjejer? Här går det så segt!!! Äl +3 idag och längtar tills äl+5 för att se om jag känner något "stick" och övriga symtom jag fått de gånger jag varit gravid tidigare.. brösten ömmar inte än, brukar de normalt sätt göra från äl till mens eller +. När jag var gravid i dec så var det just beösten som avslöjade att jag var gravid, så sjukt ömma, svullna och ådriga. Även bröstvårtorna ändrades. Hoppas och önskar men har en magkänsla att det inte kommer att ha tagit sig..

Jag hoppas att det tagit sig! <3 här har jag inte ett enda symtom just nu, molande mensvärk ibland bara. Sugen på Nutellavåfflor men det är ingen ovanlighet haha. Imorgon har jag bim, men jag har ju plussat. Dock är den där rädslan där, typ fp blod på pappret eller så :( avskyr denna tid!
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-13 11:58:14 följande:

Tack puffmajs tack för allt nu hoppas vi bara att tiden flyyyygee iväg

Ja speciellt de 12 första veckorna :D <3
  • Puffmajs
    LinaJ87 skrev 2017-02-14 05:38:58 följande:

Mer positivt än såhär blir det inte <3

Grattis :D
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?