Följas åt i väntan på bim?
Så här gör jag. :) sonen har gjort hjärtan med hihi
Huvudvärk från helvete, 2 dar kvar till bim.. hoppet känns ute (brukar dock aldrig ha huvudvärk vid mens eller överhuvudtaget)
Håller tummarna för er som väntar på bim och såklart ni som fått tanten, jag är gärna med och stöttar inför nästa äl <3
Du är underbar. Tack! <3
Lagomt surt.. nåja.. nya tag till nästa äl :DMen usch.. va kan ha hänt då? :/ de va ju mysko! De är så typiskt att nå ska gå galet! Man vill ju så gärna.. säkert därför i mitt fall kroppen spela mig ett spratt haha.. för o va lite positiv i de hela :'D haha
Jag vet it heller va som hände.. fick ju svagt positivt, men sen näe, då skiter kroppen i de.. jag funderade också på äl test, men vet inte va man ska köpa.. vad köpte du för nå?
Min nästa äl e kring den 1a mars enligt beräkningen om ja ska anta cykeln är 28 dagar.. nu vet jag ju inte riktigt om ja ska räkna som förut, för nu är de ju helt plötsligt 28-30 dagars .. Men vi kör på extra kring dom datumen ja "antar" äl ska komma.. Så håller vi tummarna de tar sig även om jag inte vet exakt när de blir!
Håller tummarna för er under nästa äl! :D kram
[quote=77421330][quote-nick]Skrutt 83 skrev 2017-02-17 11:44:12 följande:[/quote-nick][/quote]
Ta ett om några dagar :D
Hur går det för er?
Utebliven mens så bim + 2.. har inte vågat testa mig än är rädd för att de ska vara negativt. Vilka stickor använde ni när ni testade?
När testar ni? Med vilket test?
Åh attans då :/ Håller tummarna att den inte dyker upp hos dig nästa gång.
Jag väntar på min fortfarande, är på dag 31 i cykeln nu. Negativa tester men lite illamående och ömma bröstvårtor samt lite ådrigare bröst. Kan man testa negativt såhär sent i cykeln fastän man är gravid? Eller kan jag va skengravid? Tror ni det fortfarande finns hopp om ett plus ??
Hej hej!
Detta kanske inte alls passar in här, ursäktar mig i förväg, men är ny här!
Jag tog ett gravtest i morse, och anade ett sträck på rätt plats, efter 5 minuter som är tiden detta visar så syntes det knappt alls. Men tänkte kolla om någon tycker sig se antydan till två sträck?
Okej jag börjar seriöst känna mig galen snart -.-'
Åkte in till jourmottagning idag för att jag började få mer ont dom kom iaf fram till att jag har urinvägsinfektion, förklarade lite också om att min mens var sen så dom tog gravtest bara utifall och det visade negativt hos dom också så tredje negativa testet nu och är på bim+10.
Om det nu är så att det var min mens/tidigt missfall kanske? som var den 24:e istället så ska jag enligt min app ha ägglossning precis nu i dagarna.
Mina tuttar känns enorma just nu (har d/dd vanligtvis så känns mycket för mig när dom svullnar) och har börjat känna mig mer öm i dom vilket det kan göra också om det ska vara ägglossning.
Men dom genomskinliga ägglossningsliknande flytningarna jag har haft sen min förra ägglossning har nu istället övergått till vita lite tjockare flytningar så det borde ju inte tyda på att jag ska ha ägglossning snart heller.
Jag vet helt seriöst inte vad min kropp håller på med längre och man blir inte visare heller när inte ens läkarna hittar nått konstigt, ska försöka övertala till ett vul på tisdag iaf och kolla om det inte är nått annat som spökar istället.
WOHO ÄR GRAVID !!!! BF 21/12
Hej igen!
Fick veta nu att jag är gravid v5 +5 ???? så det var något där trots allt! Bf 20december ca. Om nu allt går bra.. tredje gången gillt kanske!