Följas åt i väntan på bim?
Jag bm den 10/2 men kunde inte hålla mig så redan i fredags fick jag ett plus på 2 tester.
Använde clearblue early, ett nytt test som man kan använda 6 dagar innan mens.
Jag bm den 10/2 men kunde inte hålla mig så redan i fredags fick jag ett plus på 2 tester.
Roligt! Förstår att du inte kunde hålla dig :) Har du gjort något mer test sen i fredags? :)
Beställde ett test från Abblo Pharma som mäter hCG redan från 5 mlU. BIM den 12e. Tänkte testa nu på onsdag (den 8e). Kan man verkligen lita på ett test som mäter så lågt? (Visste inte om att det mätte så lågt när jag beställde.)
Tack! <3 Kan inte tänka på mycket annat just nu...
Hört en del om spök med CV, men inget om dessa och därav frågan. Återstår att se antar jag! :)
Håller tummarna för dig! Nytt test snart igen? :)
Åh, grattis! Håller tummarna för att nästa test är minst lika fint!
Tänkte testa på onsdag. Så sjukt nervös! Och otålig!
Har lite värk och stickningar i tjejmagen. Någon sur uppstötning och lätt illamående. Tror mest jag leta symtom. Första barnet och första försöket så har noll referenser.
Haha!!! Tror inte man behöver ta alla testerna. Även om jag också gärna gjort det om det betytt att Knoddas flyttat in i min mage.
Håller absolut tummarna för oss båda. Hade varit så kul med bf nästan samtidigt :)
Superspännande! Och fruktansskräckligt på samma gång. Och det bästa är att min sambo är minst lika förväntansfull. Han längtar efter att få skämma bort mig. Ännu mer.
Bor nere i Skåne. Vart bor du?
Inget jättesvagt test direkt. Syns ju rätt tydligt! Hur många dagar innan bim testade du?
Grattis förresten!!
Hej!
Guuuud va kul att du fått positivt på två tester, flera dagar innan dessutom. Det bara KAN väl inte vara annat än plus då!? :) Jag har BIM den 10 men jag klarar knappt vänta längre! Har köpt CB test, vanliga med plus och minus. Testade det för tre år sedan då jag blev gravid med första barnet.
Jag har lite symptom av molvärk då och då men kan lika gärna vara vanlig värk mellan ÄL och BIM. Var du haft några tidiga symptom??
Vet du när du hade äl?
För testa så starkt 7 dagar innan bim tillhör nog ovanligheterna! Men underbart att slippa analysera ev spökstreck :) ditt var ju supertydligt!
Har bim 9 feb. Känner noll så redan beställt fler äl-rester inför kommande äl.
Ganska bra intuition och den säger "bättre lycka nästa gång, nu måste du fokusera på att få in fler frilansjobb" :) haha