Gravid Bf Oktober 2017
När packar man "BB-väskan" och med VAD? Känner mig helt lost i det.
Jag slänger i kläder, bindor, hygienprodukter, mobilladdare, lösa pengar, saker till bebisen som kläder och filt, godis.
När packar man "BB-väskan" och med VAD? Känner mig helt lost i det.
Erijon: Rektorn kan godkänna det om fritidspersonalen tycker att de har möjlighet att ha ett barn till. Då köper du tid.
Eftersom jag "bara" är i v 32 känner jag mig lite lugnad av att du inte fixat barnvakt 52 min på förlossningen eller 52 min från att du fattade att det var på gång?
Känns det inte stressigt med så lång resa då? Min andra förlossning hann jag inte få något förlossningsrum och bebisen kom på en krystvärk innan jag fattat att jag krystat. Det var bara mannen och jag i något sorts mottagningsrum. En av alla de bm jag träffat nämnde igångsättning för att jag ska slippa stressen med att hinna in, men det är jag inte heller så sugen på.
Åh vad jag önskar att jag var lika cool! Och att mannen var det Det är iof tack vare honom som båda barnen åtminstone är födda på sjukhus och inte hemma... Jag ska försöka tänka att det i värsta fall finns ambulans och startar det nattetid fick jag ju också smart tips härifrån att man faktiskt kan ta med de äldre barnen till sjukhuset så länge.
Nu är det färdigjobbat! Vad härligt
Jag har sovit sämre i några dagar och då är det just att jag vaknar vid 4-5 och inte kan somna om. Skönt att kunna ta siesta på dagarna. Jag får lite panik vid tanken att bebisen skulle titta ut före bf och jag inte får vara hemma och vila ett tag innan ankomst
Bild från igår
Mina bilder hamnar nästan alltid snett...testar igen.