Marrebj skrev 2017-10-02 13:45:29 följande:
Längtar också tills man kan gå med i den andra tråden . Nu är de segt , förvärkar kraftiga som plågar en å man orkar knappt göra något på dagarna . Jag hade nöjet kunna veckohandla och känna mig duktig ( både jag och sambon är jätte dåliga på veckohandla ) men nu när vi senaste veckohandlade så kände jag att de kommer inte gå själv nu . Tungt att bära påsar in å ur bilen .
Alla här verkar ha längtan nu och letar de minsta tecken . Jag hade en förhoppning för några dagar sen att han skulle verkligen komma denna vecka men de tror jag inte han gör hehe .
Hur fördriver ni dagarna ? Ni som inte jobbar . Jag tycker de är svårt få dagarna att gå
Ja man längtar efter lillskruttarna nu
Tiden går långsamt tycker jag. Maken jobbar och jag har inga andra barn att ta hand om.
Städar tvättar sover läser typ. Men det är rätt segt.
Idag var mamma förbi.och hon tyckte.min mage sjunkit så kanske närmar det sig. Gör inget om han vill titta ut innan v.40...
v.38 nu så
Annars har jag suttit i telefon med försäkringskassan för min chef har FORTFARANDE efter 4 påminnelser från mig inte sjukanmält mig. Jag bad faktiskt handläggaren ringa henne och då fick hon tummen ur.
Så jäkla oproffsigt. Nu är jag inte dödssjuk och kan sköta sånt själv men tänker om jag verkligen inte klarade av det, blir stört irriterad på henne.
Fick även 3000 från trygg hansa men tror.jag kommer få en löneskuld nästa månad pga jag får förskottslön och vart sjuk så får spara allt jag kommer över. Tyvärr gick diskmaskinen sönder så hooopppaaaas att det går på min försäkring haha lite dålig timing.
Annars har jag inte haft några svimningsepisoder mer tack o lov så får nog ändå säga att allt är rätt bra trots krämpor