LitenBlomma skrev 2017-09-06 08:58:51 följande:
Nu 15 år senare är det ju ett roligt minne men där och då undrade jag om han var dum på riktigt
Igår kunde jag klämma ut lite vätska ur brösten. Nu är jag SÅ redo så nu fattas bara den lilla gossen.
Jag med!!! Upptäckte det när jag skulle skoja med.min man och så kom det jättemkt gult! Googlade att det nog var råmjölk. Men det gick bara på ena bröstet.
Så kul att läsa hur det går för alla. Jag är sååå slut. Sjukskriven 50% pga svimningsepisoder och det underlättar väl att jag inte blir lika yr me däremot dyker andra krämpor
upp.nu när man blir tyngre, foglossning, sjukt ont i fötterna och benen, förvärkar och kännbara.sammandragningar.
Min sk. Bästa vän lämnade mig också i veckan. Fick knappt någon klarhet i varför men typ att jag borde höra av mig oftare. Ringde en dag när jag orkade men hon var så tråkig och kort i tonen men nej det är inget som ärfel, hon ställer inga krav på mig, men jag borde fattat att jag borde höra av mig mer. typ så. Energitjuv kände jag då och hon kände väl att jag var egoistisk och så var det med det.
Men hur orkar man både jobba 100% ( dessutom rätt tungt arbete) och ha ett socialt aktivt liv när man har 6v kvar
till.bf. fixar ni det? är jag unik som inte orkar ens typ.andas i slutet av en arbetsdag.