BFoktober2017 skrev 2017-10-04 14:14:30 följande:
Va hos bm idag, allt såg bra ut även denna gång. Huvudet är ff ruckbart.
Frågade om blöjor o bindor. Hon tyckte man skulle ta med sig det. Även om man får ett lite startkitt på 5 bindor o 2 par nätbyxor. Även några blöjor tror jag man fick och så får man ju den där libero väskan och där finns blöjor i.
Skönt att allt ser bra ut!
MiaPaulina skrev 2017-10-04 15:39:56 följande:
Vi har två katter, en korthårig och en långhårig så det är päls överallt haha. Vi låter dem vara nästan överallt för då tappar de lite intresse för bebisen saker. Vi har dock varit hårda med att de inte får vara i spjälsängen (lyfter ur dem direkt om de hoppar ner i den) och än funkar det men får väl se hur det går när bebisen väl har kommit.
Ska även bli kul att se hur de reagerar när vi kommer hem med bebisen, den äldsta katten blev jätte chockad och förstod inte riktigt vad vi hade gjort när vi kom hem med den minsta katten förra året. Han var inte super road då. Han är dock den av dom två som gärna ligger och myser på min mage, det har han gjort sen jag plussade och gjorde det aldrig innan.
Tråkigt att det är så fullt överallt! Jag skulle få tid för kejsarsnitt på Danderyds men de ringde mig samma dag som det blev bestämt att jag skulle få planerat KS och sa att det var fullt hos dem och att jag skulle få tid på Södertäljes sjukhus istället. Idag kom kallelsen dit.
Hoppas du får en tid snart!
Men oj, södertälje!
Åh jag hoppas jag får svar snart, ska ju på inskrivning nånstans redan nästa vecka så skulle va skönt att veta vart!
Lillafindus skrev 2017-10-04 17:11:35 följande:
Usch, jag är så trött på dessa förvärkar jag har, idag har jag haft molande värk i ländryggen, nedre delen av magen och ljumskarna. Man får ju förhoppningar varenda gång, att nu är det något på gång, men nej!
Någon annan som förlossningen startade så med?
Är riktigt less på detta nu, 9 dagar kvar till bf, men det känns som 9 veckor!
Ååh stackarn, snart så!