LitenBlomma skrev 2017-06-20 09:21:06 följande:
Bm besök idag. V26. Plus 5 kg på vågen och 22 cm i magmått. Ska börja med Blir saft, 105 i hb.
Vad fin mage!
BFoktober2017 skrev 2017-06-20 19:09:53 följande:
Men så jobbigt, men skönt att allt är bra med lilla Dag :)
Hur länge blir du sjukskriven?
Min mans kusin fick barn för lite sen, och det blev en Judit, tyckte det va så gulligt.
Jag har typ bara fastnat för SIxten o Bianca.
Har inget sug efter att veta könet.. känns så himla bra :)
Det känns likadant hela tiden, me fick starka Alvedon utskrivna som jag försöker att undvika ta egentligen men när det är riktigt illa så får jag göra det ändå.
Sjukskriven 2v. Och sen är jag ledig 3v och sen börjar jag nytt jobb. Hoppas hoppas hoppas att jag mår bättre då så jag slipper börja nytt jobb med sjukskrivning.
Sixten heter vår katt! Jag älskar det namnet! Men det passar nog bättre på ett barn
blanka är också jättefint.
Musetti skrev 2017-06-21 13:03:14 följande:
Vilken fin mage!!!
Jag fick aka in till gynakuten igar da jag ramlade huvudstupa ner for trappan i tunnelbanan under morgonrusnigen. Min sko (hogklackat i 36 graders varme, varfor ar jag sa dum?) fasnade i avsatsen och jag rasade flera meter och skrapade upp knan och skenben. Instinktivt skyddade jag magen iaf.
Min sambo ringde in och forvarnade sjukhuset sa jag behovde bara vanta i 20 minuter och tack och lov var allt bra med bebben. Mina ben ar det varre med men det spelar ju eg ingen roll. Vilken chock jag fick och med alla gravidhormoner borjade jag storgrata forst pa tunnelbanan, sen pa apoteket dar jag sokte hjalp for allt blod pa benen och sist infor damen i luckan pa akuten. Kunde inte lugna ner mig forrans sambon motte upp mig i vantrummet. Otack upplevelse med ett bra slut, men det blir inget mer hogklackat denna graviditet!
Usch! Vad skönt att allting gick bra. De ligger ganska tryggt där inne de små.