Inlägg från: Linnnn |Visa alla inlägg
  • Linnnn

Gravid Bf Oktober 2017

Marrebj skrev 2017-10-05 19:04:31 följande:

Kan man ? Jag har funderat att får jag inte sova inatt får dom skriva ut citodon , förlossningen var ju gulliga sist å gav mig några mot urinvägsinfektion så jag kunde få sova

Klart man kan. Är det riktigt eländigt så kan man (antagligen efter en del tjat) få tid för igångsättning.
  • Linnnn

Hurra! Två veckor kvar till bf och nu har jag jobbat färdigt. Så skönt

Till skillnad från flera av er andra har jag inga tecken på att förlossningen skulle vara på gång. Visst har jag sammandragningar ibland, men inga som gör ont.

• Linnnn

Mammamiao - BF 1 Oktober

Litenblomma - Kalmar län - son 18/9 - Bf 2 Oktober

Erijon - Bf 2 Oktober

Josssa - Stockholms län- Bf 8 Oktober

Trolltrio - Värmlands län - Bf 10 Oktober

Solglimt - Södermanlands län - Bf 11 Oktober

Glad81 - Västra Götalands län - Bf 12 Oktober

Lillafindus - Bf 13 Oktober

FiaW - Skåne län - Bf 16 Oktober

Musetti - Paris, bf 17 alt 24 Oktober

Euphoria85 - Skåne län - Bf 17 Oktober

Linnnn - Östergötlands län - Bf 20 Oktober

Marrebj - Smålandslän - bf 20 oktober

Swinka - Stockholms län - Bf 23 Oktober

Eilahtan89 - Västmanlands län - Bf 23 Oktober

BFoktober2017 - Kalmar län - Bf 25 Oktober

lisohl - Västerbottens län - Bf 27 oktober

Shima321 - Bf 31 Oktober

• Linnnn

Jag är inte helt säker på om jag hittade den senaste listan då inte alla bebisar som fötts finns med. Kul bara att påminnas vilka datum alla är beräknade. Snart borde det komma fler bebisar!

• Linnnn

Igår kändes det som att bebis huvud sjönk ner. Typ som en boll mellan benen och jag tänkte att jag kanske inte går över tiden ändå, men på kvällen var fötterna ovanför bröstbenet tillbaka... Fortfarande rörlig bebis alltså som inte har vett att sjunka ner och lämna lite plats åt mina lungor Blir anfådd bara att gå upp på övervåningen hemma. Nu ska jag göra lite yoga och hoppas att det får bebis i bättre läge.

• Linnnn
    josssa skrev 2017-10-08 22:15:31 följande:

Jaha, BF idag men ingen bebis. Har inte ens märkt av slemproppen. Känns som att det kommer dröja det här.

Hoppas att det är din tur snart!
  • Linnnn

Jobbigt att ha ont och gå och vänta så länge Musetti. Man vill ju att det ska vara på riktigt när det börjar göra ont. Hoppas det blir på riktigt snart!

• Linnnn
    Euphoria85 skrev 2017-10-10 06:05:14 följande:

Det blir nog bebis här idag...

Fast man vet ju aldrig...

Åh vad spännande! Håller tummarna!
  • Linnnn
    BFoktober2017 skrev 2017-10-09 18:08:02 följande:

Vad har ni köpt för bindor?

Jag har köpt största nattbindorna och sen en hel hög av de billigaste jag hittade. Hade också ett gäng libresse lite längre med vingar kvar hemma. Om det blir som sist blödde jag väldigt lite (utom första dygnet då jag var kvar på bb) men väldigt länge.
  • Linnnn
    Lillafindus skrev 2017-10-09 20:25:43 följande:

Hjälp mig!

Jag har bf nu på fredag och väntan är ju olidlig, men de senaste dagarna har jag haft återkommande sammandragningar hela dagarna, första dagarna gjorde det inte ont, jag kände bara att sammandragningarna var där liksom. Men nu senaste dagarna så har det mer och mer övergått i smärta under en del av sammandragningarna, hoppas verkligen att något är pågång för jag har rejält tryck neråt som är väldigt obehagligt, känner mig tung och otymplig ..

Bm på onsdag så ska fråga då, om inget annat har hänt.

Men vad tror ni?

Att det snart är på gång! Men tyvärr kan man ju ha förvärkar ett tag innan... Förhoppningsvis bestämmer sig bebis för att titta ut snart!
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017