Hej! Och grattis till dig med!! :D
Jag ska på sånt här första samtal den 8/3 (hälsosamtal?)
Tyvärr kan inte min sambo då.
Som mitt inlägg ovan så vaknade jag i morse med en tydligt mindre ömhet i brösten. Blev svinrädd.
Mår inte lika illa idag, bara svagt o ingen matlust.
Det sägs att symtomen kan komma o gå men blir ju ändå orolig. Bara o vänta o se antar jag. :)
Bebisyra1 skrev 2017-02-27 18:08:49 följande:
Grattis till plusset! :)
Enligt appen PregLife så har jag Bf 20 oktober och det är vår första:)
Jag har lite bruna flytningar till och från också men försöker att tänka positivt. Så länge det inte är någon stor blödning så avvaktar jag. :)
Jag mår faktiskt väldigt bra, känns så overkligt och som att jag inte är gravid medans testet visade något annat:) det enda som jag reagerat på är större och ömma bröstvårtor och att humöret svänger hejvilt. Min sambo får tåla mycket nu haha.
Jag tror att humörsvängningar är väldigt vanligt faktiskt. Har också ifrågasatt mig själv, "klarar jag det här? Är jag redo? Vill min sambo verkligen ha barn nu? ". Det är jobbigt och jag vet inte heller riktigt hur jag ska hantera det. Men ska på mitt först samtal hos Bm fredag 3/3 och hoppas kunna prata av mig en del där och att min sambo kanske kan ta till sig att vi faktiskt ska ha barn.:) när har ni er första tid hos Bm?:)